Salam Ramadhan

Assalamualaikum,



Usai sudah fasa pertama Ramadan. Baru aku berkesempatan nak menulis. Bukan apa, mencari mood, mencari semangat untuk menulis semula blog aku yang sudah tidak lama tidak ditulis apa-apa.

Ramadhan kali ini aku berpeluang berpuasa sebulan di rumah, makan di rumah, bersahur di rumah. Rezeki aku punya cuti sem kali ini. Tapi lepas seminggu raya, aku dah masuk uni balik.

Sebenenarnya aku tak berniat nak menulis dengan panjang di blog pada petang ini. Cadangnya sekadar nak menulis beberapa kerat ayat. Perlahan-lahan cuba untuk merajinkan diri untuk menulis dan menyusun beberapa draf pendek untuk di jadikan entri dalam blog.

 Di kesempatan ini, Aina nak ucapkan Ramadan Mubarak kepada semua pembaca yang sudi singgah di blog Aina ini. Hehehe. Semoga sentiasa memperoleh keredhaan dan keberkatan. 


spread love ♥

Comments

  1. Alhamdulillah.Selamat berpuasa bersama keluarga ya.

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa dan menjalani ibadah2 lainnya

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts