OLAAA SEMESTER BREAK!

Assalamualaikum gais.

 


Hari Khamis baru-baru ni menjadi saksi penutup semester 2. Di akhiri dengan kertas Business Mathematics yang menyebalkan jiwa dan mood. Usai je paper, muka sorang sorang keluar dewan dengan senyuman nipis, sunggul dan sebagainya. Aku rasa macam nak pergi dekat tasik time tu, terjun.

Berbakul jugak lah makian bila melihat soalan. Yang kami mohon dan doa, jangan kena repeat  sudahlah. Aku rasa macam nak menangis gila time tu, tapi Alhamdulillah. For one week yang lepas ada semangat baru yang teman aku. Teman aku take 5 bila aku dah letih nak study. Thank you! 



Habis je paper tu, lepas puas meluahkan peraasaan masing-masing. Kitaorang bergambar, tapi tak cukup orang. Sebab ada beberapa budak perempuan kelas aku dah balik. Dorang ingatkan sebab dah barai , tak akan amik gambar.

Tapi.. perempuan kan. hahahahhahaha bergambar itu kewajipan. cuma muka sorang sorang memang senyum tu nampak laa barai tu. Aku pun tak sannggup nak tenung gambar tu lama-lama. Habis jee paper ,

ada soalan yang susah lagi.

Aku ingat dah last dah paper tu, rupanya soalan ni lagi killer. 

MAKAN MANA?


HAHAHAHA. SETENGAH jam  wei decide nak makan mana. Pagi tu memang aku tak de selera nak makan apa-apa. So tengah hari tu dia punya keroncong malam tu lain macam. Lepas perbincangan yang panjang, kitaorang decide untuk makan nasi ayam.

Petang tu aku balik rumah sewa untuk qado tidur aku yang tak betul dan lepas setel tu semua aku bangun dan main phone sampai 12 tengah malam. Tidur sampai pukul 5 pagi, maybe body aku dah set waktu tu belajar , so aku tak boleh nak tidur. syndrome final teruk . huhuu

Aku kemas lah rumah and apa yang patut and bersiap balik. Pukul 8 gerak, 1030 sampai. Sebelum balik sempat lah menyinggah di Masjid Al-Bukhary sebab kawan aku cakap, aku suka mengadu aku tak de gambar dengan dia. Jadi dia pakai cantik cantik nanti and kita bergambar. LULS.

Sampai rumah, aku keluar dengan kawan. Ingat nak teman dia je, tapi end up melayang juga duit aku... uhuks.

Bulan ni memang sakan weh aku shopping, wuwuwuwuw. mampus gue. benda basic jee, cam shampoo semua tu tapi.. yang macam priceyy sikit sebab nak elok kan. huhuks. tambah bila nampak perkataan sales tu, dia jadi macam. Well hellloooo, you can take my money! 


So yeah, sekarang aku tengah tak tahu nak buat apa dengan cuti aku walhal 2 minggu ajee. WUWUKS. 

Suggest movie ke drama lagi weh. Aku nakkkk kdrama or kmovie, sebab tak de mood untuk English movie.

tu je aku nak membebel hari ni. sekian. Adios! ♥

Comments

  1. Alhamdulillah enjoy your holiday, bila baca ni rindu time study.. part bergambar tu memang betul WAJIB walaupun jawab exam tahpape

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts