kembali kepada blogger..

dua minggu ni, aku try pakai g+ comment. sebab kononnya boleh berbalas-balas komen dengan lebih mudah. sebab tak silap aku dulu, kalau orang komen, akan naik noti.

aku tak tahu la features baru ke apa, sebab sekarang ni, orang komen kat blog aku.. aku tak tahu pun. lepas tu aku sedih sebab tak ada sapa baca blog aku aku. rupanya bila aku baca balik blog aku. (//ye aku tahu aku syok sendiri) rupanya ada banyak blogger komen tapi tak perasan pun. lepas tu aku sendu sorang-sorang.



Jadi better pakai blogger comment sebab kalau entri abad ke-7 pun aku tahu dia komen ke tak.

tapi aku sayang sebenarnya nak disable kan g+ comment, sebab banyak sangat komen, dan aku sayang...

what should i do?

aku pernah letak g+ and blogger comment sekali, dan ternyata tak ramai pun komen guna g+ comment sebab aku rasa coding dia tak berapa smooth kot. sebab kena double clik baru g+ comment keluar. sebab blogger comment sekali tekan je dah keluar.

and terima kasih kepada yang sudi membaca blog aku yang tak berapa nak bermanfaat ni. dan sudiiiiii KOMEN. YA ALLAH. aku sayang korang!

 sebab blog aku ni memang blog membebel syok sendiri je lbih. tak pandai nak kasi tips-tips. nak travel, duit pun tak ada. nak foodhunting pun, makanan rumah sedap.

hmmmmmm.

nanti gue pikirin boleh improve apa lagi dekat blog ni. nak rekomen movie drama.. rasa bersalah..hmmm. jadi.. aku membebel lah apa yang patut.


sekian dari owner blog syok sendiri.

oh btw, korang prefer blogger comment ke g+ comment. 

little update ;

boleh korang try tak both comment tak. hehe. maybe g+ tu dia lambat loading sikit. thank youu atas kerjasama anda! :)


Comments

  1. Hana prefer blogger comment!! ^^ hehehe :3 btw Hana tak rasa blog ni sendu or syok sendiri ^^ awesome semacam je Hana tengok haha! :3 keep going tau!!! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. me too, sebab rasa macam lagi senang kan. nampak kemas. hehehe.

      thank you hana for commenting and your positive vibes. :D

      Delete
  2. saya lebih suka guna komen blogger dr g+...dia macam sesuai dan lebih selesa...mana2 pun tak kisah, janji ada tempat untuk maklum balas...heheheh
    ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay, boleh buang dah si g+ tu, banyak prefer yang ni. hehe.

      thank you kak sofie!

      Delete
  3. Done! Baru pegi dekat awk punya ask.fm sbb taktau nk komen kat mana heheh 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe, cam menyusahkan je kan kan kan. sorry lah. btw thank youu for your comment! :D

      Delete
  4. hahaha mencari jugak dekat mana nak komen rupanya simbol bawah ni. Its okay lah sendu ke syok sendiri ke, tetap baca jugak bila menyinggah. tak kisah guna mana2 jangan blog berat sudahhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe. nampak gayanya nak kena buang benda g+ ni. thank you akak sebab sudi singgah jugak. huhuhu/ ehh blog aina tak beratkan?

      Delete
  5. Maybe boleh try disqus. sekarang ramai blogger pakai disqus utk comment box dia and honestly it's easy dan noti dapat kat disqus. but to me, still blogger jela the best though lambat sikit ehehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts