diet and excercise ?



So sebenarnya.. dah 2 minggu lebih aku stop diet jap. HAHAH. JAP KAU. 2 minggu kau boleh loss 5 kg tau. huhuhu. 

terberhenti diet sebab bermula dengan ada picnic,

time picnic ada ayam guring...

balik picnic aku demam... angah demam.. dan adik bongsu demam. yang lain alhamdulillah sihat. demam biasa je. bukan virus pelik-pelik. Alhamdulillah.

aku ni spesis demam yang lalu makan. lagi aku sakit tekak lagi aku makan. demam aku kejap kebah kejap idok. hari kedua tu aku dah okay.

lepas dah sihat.. aku masak nasi ayam pulak. nasi ayam aku tu boleh tahan sedapnya. maka 2 pinggan jugak lah..

ya allah.

 lepas tu.. hmm stok buah-buahan aku habis.

so terlajak lama jugak lah aku cheat day. HAHAHA. Ni cheat weeks dah woi!


Aku tengah cari mood nak start balik eat clean.. hiks. Aku nak tepuk tangan sikit untuk diri aku sebab mampu bertahan hampir 3 minggu and loss 5 kg! Yay! 

dan Al fatihah serta talkin untuk cheat weeks aku. huks.

Aku jarang excerise sebenarnya.. kira okay la tuh. sebab aku jaga makan and kemas rumah sikit-sikit.

tapi kenapa workout semua ni..

first, korang cepat sikit loss weight
second, 

korang akan mula kalori yang dimakan dan perlu dibakar. lepas tu cuba tahan untuk tidak makan berlebihan. lepas tu korang akan jaga diet, work out, dan tadaaa. korang kurus. hehehe

itu pada aku lah. aku tak tahu lah orang lain..



spread love



Comments

Popular Posts