bahaya 58


Beberapa hari lepas aku ada pergi ke karnival MARA.. Aku pergi pada hari terakhir ia dilangsungkan sebab aku tak terasa pun nak pergi ke tempat ni. The last time I pergi tempat macam ni.. Aku pergi kutip beg dan makan je.  🤦‍♀️ Jadi tak tergerak pun hati nak pergi. 


Tapi tiba-tiba my mom cakap esok siap kita pergi ke karnival ni..siap ambil cuti lagi. Mak aku punya semangat nak pergi awal, padahal dia buka pukul, 10. Nasib tak pergi awal. Kalau tak mau termenung je dekat situ.. 

Macam biasalah.. Pelbagai booth yang wujud dekat situ. Kalau aku yang pergi memang aku tak tahu nak tanya apa sangat. Apa yang aku baca yang itu lah aku hadam.  Nak tanya banyak pun maklumat dah ada kat flyers kan.  

Tapi my mom takk. Tu yang syok p dengan mak aku. Dia akan soal siasat untuk aku dari mula sampai habis. Kadang aku tak terfikir pun nak tanya benda benda macam tu. Cadangan aku, bawa lah orang yang lebih tua atau yang lebih berpengalaman dalam hal-hal macam ni.



Bila dah habis pusing semua booth.. Kami sampai both di penghujung ni. BOOTH 58. Boothnya ada Medic Mesir. Hahaha. Walaupun aku tak berminat pun dengan bidang ni.. Tapi aku tertarik dengan abang di booth tersebut. HAHAHAHHAHAA. COMELLL. ops. (aku harap dia tak jumpa blog ni huks.)


So aku ws kawan aku, aku ada one-day-crush. Yahahahaha. And she was like, ainaaaa ya allah. Apebendee dohh.. But then she admit that guy is cute. Even aku cuma bagi gambar belakang sahaja. 😂 


So.. Sementara adik dan mak aku nyembang dengan abang yang lain.. Aku cuci mata.. Ehm. Astaghfirullah Aina.. Tapi mak aku setuju. Haha  🤣 Macam mana nii? Selain dapat cuci mata tengok lelaki melayu, dapat jugak lah info-info berguna seperti biasiswa dan sebagainya. hehe.
Memang one-day-crush sahajaa. Lepas pada tu terus dah tak hensem. 😭 kenapaaaaa.  🤔 sebab tak halal kot. hahahhahahahhaa. dah la weh. ya allah.
 Goooodddd night , ehehew.

Comments

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts