5 Fav Lagu Cinta

Assalamualaikum



Hello there. \waves/ So, it been a while right? Hehe. Out of the blue tulis pasal lagu cinta pulak dan sedar-sedar eh dah sebulan aku habis SPM, dah sebulan aku mereput tak tau nak buat apa, dah sebulan masa berlalu dan nak naik tahun baru dah. Huks.

tbh, aku scroll blog aku ke atas ke bawah tak tahu nak tulis apa, so aku korek je lah idea apa yang ada dalam laptop aku. and terjumpa pulak pasal challenge aku yang tak habis hari tu. Huuhu.

So, for my top 5 cintan cintun song,





1. Kasih-Kekasih - INTEAM

Okay lah, kasi chance sikit. Dah nak masuk 20 ni. Huks. Kalau aku hayati lirik dia, memang buat gediks lah. Acah rasa nak je kahwin. Ini kalau mak aku baca blog aku ni, naya aku kena perli dengan fam.

Tapi itulah, aku sedar diri, hahaha hanya mampu syok sendiri je. Huhuhu.



2. For the rest of my life - Maher Zain

Ehem, lagu ni mak aku minat gila. Kalau aku pasang dekat kereta masa driving boleh mak aku jerit sebab dia syok sangat. So pelan-pelan aku pun berjangkit dengan mak aku , and siap berangan nak suruh laki aku nyayi kat aku. KAH KAH. sedekah lah sikit ketawa, penat aku berangan tau dak. 



3. Bayang - Khai Bahar

Okay, aku memang fans dia, dari zaman dia cover lagu. Suara dia memang power. Aku memang berkenan gila dengan dia. Hehehe. Aku tunjuk kat mak aku, ni bakal menantu mama. Mak cakap hensem. Hahaha, k bang khai boleh datang rumah. HAHAHA. k, acah. Aku tunjuk je kat mak aku video smule dia dengan diana tu. Aku jatuh cinta dengan suara dia. Lagu memori berkasih versi dia memang aku berkenan ehem.

Lagu Bayang tu, seminggu aku dengar sebab tengah heartbroken. HAHAHA. bila ingat balik, mengarut sungguh. Siang malam renung tingkap sambil feeling. 


4. Luluh - Khai Bahar
5. Terus Mencintai - Siti Nordiana

Both of them aku punya reason. VOCAL POWER. aku memang suka gila suara depa. Depa ni sebahagian penyanyi yang aku minat. yang aku sure aku tak minat sangat dengan Aiman Tino dengan siapa lagi entah. Tak ingat nama.Tapi aku tak kutuk depa, masing-masing punya style lah kan. Aku tak boleh kacau. hehe


So that tu je dari aku. Drop your comment below and lemme know your fav love song. Euum .



Comments

  1. lagu khai bahar mmg slalu best :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaannn! tapi tulah, sikit sangat lagu diaa T_T

      Delete
  2. wahhh fans khai bahar ni xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha, tapi tak kronik lagi :P

      Delete
  3. Saya suka bayang! Feeling kalau part korus. Hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahaha. setuju! time part tu nak je ikut jerit sekali tapi saayaaang, hahaha suara macam katak T_T

      Delete
  4. Anonymous2/1/18

    cuba lagu surat cinta untuk starla

    ReplyDelete
  5. KHAI BAHAR IS A BAE HAHAHAHHAHAHA. try dengar lagu surat cinta untuk starla. seriussssss best tahap repeat banyak banyak kali :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts