Nervous system.

Assalamualaikum

Yayy. New look. Okay. Sebenarnya aku nak drift fikiran aku dari fikir pasal kenervousan aku untuk belajar bawa kereta esok. Seriously aku ketaqqqq gilaa rasa. Hahaha. Aku punya semangat nak bawa kereta tu memang tinggi.. tapi.. hahahhaa.

Semalam aku ada test bawa dua dua jenis kereta. Since dekat rumah aku ada dua-dua jenis kereta. Auto and manual. Aku admit memang auto sangat lah senang. Seingat aku, aku teringat satu game kereta yang aku pernah main dulu boleh pilih nak gear auto ke manual. dan dalam tu aku pilih gear auto. HAHAHA. Game zaman bila entah aku tak ingat


Tapi tangan aku punya mengetar nak pusing kereta auto tu sampai ayah aku dekat tepi pegang stereng aku. HAHAHA.

Al kisahnya bermula sebab adik aku minta ayah aku bagi aku bawa kereta auto. Aku pun terus setuju! Ayah aku berhenti dekat bahu jalan and we exchanged our seat. Masa aku bawa tu, adik aku dua orang dekat belakang tu, memang mengucap panjang.

Bila nak turun bukit nyaris tak langgar orang. Lol. Ayah aku pegang stereng.

Sampai depan rumah, adik aku dua orang terus melompat keluar kereta.

"Ya Allah.. akhirnya kami sampai ke rumah. Ya Allah." 
Aku dengan ayah dah gelak tak kira. Padan muka.

dan malamnyaa.. aku bawa MPV. Hahaha kereta yang jenis besar gedabak tu. Since jalan belakang tu kosong dan bukan jalan utama, maka aku beranilah nak bawa. But aku improve banyak dari first driving class aku dengan mama aku. HAHAHA.

Second and third time ni I'm getting better. ACEWAH.

Lupa nak cakap... kereta yang follow aku semua potong aku. T_________T. Bawa 20 km/j. HAHAHA. 


dan MPV ni.. manual.. aku tak berani lagi nak bawa turun bukit. So sampai dekat simpang nak turun bukit... aku tukar tempat dengan ayah aku.

Kalau part brake... 

HAHAHHAA. Memang adik adik aku dah cedera parah dekat belakang menjerit sana sini. 

Gatai sangat nak ikut aku. HAHAHHA. RASAKAN. lagi satu, dorang kaki reporter. tu yang nak ikut. nak report dekat mama. Huhuhu. 


So. bye. hahaha.

Nak tidooo. 





Comments

  1. waaaaaaaaa bestnya dah pandai bawak huhu

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts