Driving Class!

Assalamualaikum

Last night , I sleep dlam pukul 4 pagi and bangun subuh. Dalam dua jam macam tu jelah aku tidur. Actually, I really really really want to sleep at 12 am, lols. but I got carried away by watching kpop variety show. So, I don't even realize, tetiba masa jadi pukul 1. WOAH MAGIC. and I do some research for my project.

So yeah.

Aku siap semua dalam pukul 8 something aku dah ada dekat driving school. I FEEL SO NERVOUS YOU KNOW. Tetiba je sampai, wah ramainya boys dengan dekat motor semua. Kinda creepy feeling you know. T____T



and aku buat-buat je lah tabah masuk dalam pejabat, and Alhamdulillah. My Junior a.k.a my adik punya member ada dekat dalam lobi tu. I was like Huraayy! At least I know somebody that I can talk too. memang masa tu kalau tak ada sapa yang aku kenal, memang aku krik krik krik sampai mati dekat situ.

Aku sign up tak ajak sapa-sapa. Aku redha je lah apa nak jadi masa hari mak aku tarik bawa ke muka pengadilan, eh salah. tarik ke Sekolah memandu. //imagine my mom drag me all away to academic. woahhh, XD

and the class actually begin at 9 o'clock. they asked us to come earlier because we need to settle down our payment before class.

and the class start. EH. NOT YET.

15 MINS AFTER 9 AM,

Kelas memang krik krik krik hambar gila macam semua orang sedang berkabung. Dengan semua kepala tunduk tengok phone, dan tangan laju menyentuh skrin. Aku tenung henfon aku baru aku buat data. Aku kacau kawan aku pagi pagi buta sebab aku dah tak tau nak cakap apa. plus, aku memang 24/7 kot kacau dia. Sampai kadang tak tau nak cakap apa dah. lol

Aku pandang kanan aku, semua tawadukk habaq hang. HAHAHA TUNDUK. and aku punya WS senyp aku buka IG. and bila IG feed aku penuh mamat korea, aku tutup sebab aku sayang data. HAHAHA. Then aku buka Ninja Fruitt. Lol. One game, two game and yawn.

AND THE CLASS BEGIN. BLA BLA BLA. REHAT BLA BLA BLA. REHAT AND CLASS AGAIN, AND BALIK. HURAYY!


and the most embarrassing time for me, -_-

when the teacher ask our class

"Siapa sini tak reti nak naik kereta."

and I.. mindlessly put the hand in the air. and that teacher laugh at me. T_T

"Tak reti naik kereta?" He asked with kononya muka terkejut lah. 

and boys always be boys. LAUGH. but glad because that time ramai lagi tak masuk kelas sebab rehat tengah hari. Aku terus geleng kepala cakap. eh reti reti. Like seriously, aku angkat tangan dalam keadaan aku faham benda lain okay. you know macam tak pandai bawa kereta. macam tu lah. and he dis me . T_T

and aku macam blur. and he said "senang ja, buka pintu naik kereta." 

woah. i never noticed that sir. Thank you. 

and then my mom smpai depan academy 3:59. WOAH.

Because I told my mom, my class finish at 4 pm.


p/s : Aku baru ada idea nak update blog, sebab selama ni aktiviti aku menghadap muka oppa kpop ja. HAHAHA. 

kbai. lol.


Comments

  1. Buat lawak ya cikgu yang bagi ceramah..huhu..

    ReplyDelete
  2. ambik lesen kereta+motor ke? berapa bayaran?

    ReplyDelete
  3. wow! tahniah akma! semoga berjaya dapatkan lesen!

    ReplyDelete
  4. Biasanye cikgu driving ni kelakar kan? Klo x nt org tdo :p

    http://www.fatindays.com

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts