Tak boleh komen

Assalamualaikum


Hari tu, aku ingat dapat laptop baru, aku boleh blogging sepuas hati aku. Pergi blogwalking, pergi beraya kat blog-blog orang lain. Tapi nampak gayanya tak. Blogger buat hal dengan menyebabkan niat aku nak beraya terbantut.

Bila aku baca satu post, aku nak komen. Gigih aku taip komen dan bila aku klik publish, wahh dia magik hilang. MAKA Aku cuba tulis sekali lagi, kali ini aku amik langkah berjaga-jaga dengan copy comment tersebut.

dan tetap macam tu juga.

bila aku check, dia suruh aku choose account. Aku pun pilih google Account. but still not working. WHYYYYY?!

DAN aku paste kan komen aku, again.

tak jalan juga. Aku fed-up.


Aku pergi dekat blog aku sendiri, nak balas komen. tapi ... tetap jugak tak boleh,.



dekat semua tempat blog aku pergi, semua jadi macam ni. bila aku log out dan log in balik. Still macam ni jugak. 

Aku google masalah ni. Entah apa dia merepek, dia suruh try pakai Mozilla Firefox. AND IT'S WORKING! 

Aku macam kenapa pulak dah GOOGLE CHROME ni. Any ideas guys. Aku malas nak guna firefox, sebab tak kena di hati. rasa macam dia slow sikit. Macam mana, aku rasa malas nak re-install balik. lambatt. hehehe. 

Aku bila dah komen panjang-panjang terus tak jadi komen bila teringat aku punya google account tak boleh guna. padahal depa sama-sama google kot. ishh. iri hati dengki apa pun aku tak tau lah. mujur blog boleh buka juga. tapi tulah. tak syokk bila tak komen. nak komen terbantut ja. hiks.

helppp me gais. T_________________T

kbaii,


Comments

  1. sama la macam kita punya blog. kdg2 tak boleh komen.. huhuhuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya guna browser firefox pulak skrang, sebab boleh komen, huhu.

      Delete
  2. isshhh saya pun lagi prefer guna chrome.. tapi tulah jadi masalh cmni humm

    ReplyDelete
  3. akak rasa google chrome yg brmasalah. tady akak edit coding tuu. macamm haihh dahh kuar coding merahh tuu. naseb laa brjayaa siapkan brwajah baruu tuhh (≧∇≦)/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kagum la dgn Nadyya & Aina ni,...rajin cantikkan blog :)

      Delete
  4. Putus angin nak mengomen kan :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts