Salam Aidilfitri

Assalamualaikum ♥

Hari ni syawal yang ke-7 kalau tak silap aku. Sebelum tu... Aina nak minta maaf sangat kepada blogger-blogger yang join segmen Aina dulu. Aina tahu aku janji nak buat blog review semua. tapi, sa,pai hari ni aku tak buat-buat. Aina minta maaf sangat. Banyak sangat benda jadi lately ni.

Bukan tak nak buat.. Aina still ingat lagi. cuma kesempatan nak buat tu tak sempat. Aina nak minta maaf juga kepada group blogger dekat whatsapp sebab janji nak buat logo.. tapi sampai hari ini tak buat-buat dan juga sebab menyepi dari grup tersebut.

Aina harap korang jangan marah Aina.

Laptop yang Aina pakai tu berkongsi dengan adik-adik. Sebab tu susah nak online, biasalah laptop sendiri dah rosak. Padan muka. T___T lepas tu laptop adik aina tu pulak jenis slow. ya allah nak buka satu program tu , keja not responding je. Kenapaaa.

Lepas tu seminggu sebelum raya, mama ajak Aina pergi cari laptop. Yayyy! Pasal laptop nanti kita cerita kemudian. Hehehhehee.

Hari ni aku baru update sebab laptop aku baru seminggu beli dah masuk virus. Apa aku buat dekat laptop aku pun aku tak tahu. Addeeh.


Jadi, Aina betul-betul minta maafff sangattttttt kepada semua blogger yang mengenali Aina. Bersalah sangat rasa ni. Huhuks.



Since ni entri pasal nak minta maaf, entri pasal raya nanti aku update lain. Hahahha. INSHAAALLAH.


and btw, aku tak tahu kenapa aku mengantuk sangat ni. T_T




Selamat hari raya uolls. hehehe.

Comments

Popular Posts