Happy Belated Birthday, Aina

Assalamualaikum

Sebenarnya aku tengah kering idea nak update apa. tapi aku tetap juga nak update sebab aku rasa dah lama gila tak berblogging dan aku rindu untuk menulis. Buat masa sekarang ni, aku just mampu untuk update blog je. Sebab lepas ni masa aku banyak di luangkan dekat sekolah sebab trial negeri dah nak dekat dah.


So birthday aku haritu masa bulan 4. HAHA. Bulan 4 okay, sekarang dah bulan 7. Pedulikan orang lol.

Sejujurnya birthday aku tak ada apa yang menarik sangat. You know, setiap tahun aku berharap ada surprise untuk aku, aku tahu hahaha, demandkan aku ni. dulu, aku pernah buat surprise untuk kawan aku. Aku cuma berharap akan ada suatu hari ada sesorang akan buat sesuatu untuk aku. Bukan setakat wish je. Aku nak dapat wish yang special dari kawan rapat aku.

Sejujurnya aku agak kecewa jugaklah. Plain and boring birthday as always.

Cuma masa aku dekat maahad dulu, dorang akan nyanyi ramai-ramai dalam kelas untuk aku. tapi still no hadiah. Hehehe.

and masa dekat maktab dorang nyanyikan lagu lepas morning call. Omgg, masa tu aku rasa macam sebak sangat. Sebab aku macam tak rapat sangat dengan dorang but they wishing happy birthday to me. Aku rasa rindu pulak.

Beberapa hari selepas tu aku dapat kad dari geng BWP Maktab wishing happy birthday. Aku excited gila. Sampai hari ni aku simpan. Hehehe. Walaupun kad tu memag dorang print dan dorang akan bagi kepada semua tapi, ehehehe. adalah sebab dia aku syok sendiri. Lol . MUAHAHAHA.

Kad besday tahun lepas masa kad maktab. Hahahah

Tapi tak apalah, aku kena belajar bersyukur kan? Hehehehe. Tak apa.

Tahun ni aku dapat hadiah dari mama dan kawan baik aku yang tak pernah bersua muka. Pernah dengar suara ja dan chat merapu meraban semua. Hahaha

Siapa lagi kalau bukan blogger Jie Najihah. Gigih dia cari hadiah untuk besday aku. Aku rasa terharu sangat.

Hadiah dia aku simpan. Dia hadiahkan aku shawl polka dot black and white. Nicee sangat. So ni kad yang jie kasi dekat aku. Hehehe. Comel tulisan awook. Hahaha. Thank you so much.

Miss tuan punya tulisan kad ni. T_____T

Mama pulak hadiahkan satchel dekat aku. Hehehe. Aku macam tak percaya aku dah jadi perempuan. Sebelum ni, aku cakap semua tak minat. Bila kau dah jadi perempuan tulen, gigih kau usha semua beg tahuuu tak. 

AR by Alfio Raldo // 

Mama suruh pilih sendiri. Heheks. Thank youuu so much. Huhusk.

Yes, both are mine. New Look - Black and White with Bow and Zalora - Rose Gold

So tahun ni aku umur aku 18 tahun,  orang cakap masa umur ni banyak benda baru yang akan terjadi. HATI KENA SADO orang kata. Yeah. Indeed. Tahun ni tahun yang paling mencabar. Doakan aku tabah dan punya hati yang sabar untuk menghadapi semua ujian


dan doakan aku untuk trial SPM dan SPM bebetul. Aku bukan repeat SPM, tapi baru nak amik. LOL. Banyak cerita kenapa aku di sini hari ini. Tak apa. doakan aku ye. InshaaAllah, hanya Allah yang mampu balas kebaikan orang yang mendoakan aku. 


So, mental self note. Please grow up dear. HAHA.

kayy tu je nak merepek. Sapa nak sedekah hadiah ke duit raya ke. Mehh lahh email aku. HAHAHAHA. kbai. kbai. kbai. kbai.  lols.





Comments

  1. happy belated birthday aina!
    :)
    semoga sentiasa ceria dan sihat disamping orang tersayang! :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts