Your issue have resolved!

Assalamualaikum ♥

Wah isu apa plak dah yang dah selesai ni? semalam kan aku ada cerita yang Zalora ada bagi voucher but end up voucher tu tak leh guna sebab dalam sistem cakap aku dah guna.

So Alhamdulillah,isu tu dah selesai

Sepanjang pagi tu aku tak buka email aku sampai lepas zuhur baru aku buka gmail aku. Aku takut kalau aku buka email dan refresh tak ada jawapan yang aku nak dan end aku akan kecewa. Hahaha. So lepas tu baca basmalah mudah-mudahan ada rezeki aku. Bila buka-buka email tu terus nampak perkatan resolved! HAHAHAHA.

Tak tunggu panjang dah aku terus buka dan baca email aku. Yuuhuu! Zalora dah gantikan dengan code yang baru.

Semuanya selesai dalam masa sehari je.

So korang jangan risau kalau terjadi apa-apa just call diaorang punya customer service dan emailkan masalah korang berserta dengan eviden yang sesuai.

InshaaAllah pihak Zalora akan sentiasa membantu korang.

So ada rezeki mak ayah aku lagi. Hehehehe, Aku dah dapat voucher tu terus aku order barang.

Nak tahu apa yang aku order? Tunggulah bila barang dah sampai nanti, ada masa aku update. Yeeehehehe,

pstt, mak aku tanya hadiah dia tak jadi ke. Hahahaha . Sabaq na mama na. ^^



p/s:dan barang yang aku order tak sampai lagiiiiiiii weh. T_T

Comments

  1. Pergh aina advance giler ruang komen...hehehehhehe batak jap main2 sini tdi...anyways service dr zalora mmg cepat! saya pun semalam ada masalah terslah beri alamat. sib baik dorng dah resolved. kus semanagat...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah rezeki mak awak!

    ReplyDelete
  3. Akhirnyaaa dah selesai. Nanti barang sampai tunjuk laah. :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts