Happy 1K!

Assalamualaikum ♥

Dulu aku memang saja je buat Wattpad, kononnya nak baca novel. Aku start kenal masa tu sebab aku nak cari novel yang free. tak nak yang bayar-bayar. HAHAHAHA, sebab novel mahal sangat. T_T baik beli makanan lagi sedap lol.

Lepas tu aku pun install apps WATTPAD ni.

rupanya baru tau yang wattpad ni boleh kita share karya kita. Macam penulisa2u. tapi sayang penulisan2u tak buat macam wattpad. aku tau perlukan duit yang banyak. Lagipun aku tak berkenan sangat nak baca dekat situ sebab warna dan loading dia berat. Dan nak cari sesuatu pun tak keluar sangat pun kadang

Aku pun saja letak cerpen yang aku pernah letak dekat blog ni yang bertajuk CRUSH. Kalau sesiapa pernah baca or tengok cover ke apa ke, terima kasih bebanyak. lol

So bulan lepas cerpen tu dapat ranking dalam #100 something lah. lepas tu bulan ni jatuh banyak jugaklah. T_T so sad. hahaha




Anyway, aku nak ucapkan bebanyak terima kasih kepada yang vote dan yang baca dan yang sudi masukkan aku punya karya dalam reading list korang. Walaupun aku tahu aku punya ni boleh tahan je lah cerita dia. HEHEHE. orang lain beribu K dalam sehari. Tak pe. Aku rasa bersyukur sangat. Huks! Thank a lot guys.

 
 Boleh lik dekat sini untuk baca. ^^
dan atas ramai yang minta untuk ada sambungan, 
here,


okay till then. love you. 

hope you guys, doakan aku ye. thank you. 

Comments

  1. awesome =) teruskan bekarya..semoga menjadi penulis yang disegani

    ReplyDelete
  2. wahhhh tahniah! semoga jd penulis popular :p

    ReplyDelete
  3. weiii weiii. Aku dulu pernah install benda ni tapi aku tak reti gunaaaa hahahha lawak. nnti hang ajaq aku naaa. :P

    Anyway, congrateeee 1K ! Hehhe <3

    ReplyDelete
  4. pergh! tahniah aina! teruskan bekarya :D

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts