Dah sampai!

Assalamualaikum ♥

Yuhuu, korang ingat tak entri aku yang pasal Zalora probs dan aku punya isu dah selesai dah? Every story have happy ending. Hahaha, happy ending kononnya sangat.

Aku rasa dalam beberapa minggu lepas kot barang yang aku pesan untuk mak ayah aku dah sampai. Lol. dah sampai lama dah baru hari aku nak up entri. Aku baru jumpa mood okay. Sebab bila aku nak update, wire usb aku letak dekat bilik aku, aku duduk dekat bilik adik aku.

Bila aku dah bawa semua letak satu tempat, tiba-tiba check dekat youtube ada video best-best. lol jadi malas nak menulis. Kadang internet lambat. kadang hahahahhha. kau memang penuh dengan seribu satu satu alasan sebab kau malas nak update blog kan? phewww.

lagi satu, aku baru install photoscape hahaha. so baru boleh letak watermark. cesh, gambar ni je pun nak watermark lol. k. k. dah

So pada petang tu parcel dah sampai dan adik aku keluar pegi amik.

Aku pun terus amik dari aku dan buka dalam bilik.


jengggggg


akuu main bagi je, tadi pembalut semua. aku bagi mak ayah aku rasmi plastik. 

hadiah bidan terjun nama pun..


aku : nanti kakak kalau mampu lebih sikit, kakak belanja yang lagi mahal dari ni. 
mama : tak payah membazir lah...(tak sempat nak cakap habis)
aku : kalau kakak beli, mama nak ke tak?
mama : aihh mesti lah nak. orang bagi *mama gelak*

memang lah mak kita ayah kita akan cakap simpan lah duit bla..bla. semua. tak ada dorang minta bukan-bukan dekat kita. dapat hadiah tu sebenarnya menggembirakan hati dorang. bukan dengan cara bagi hadiah ja. tapi banyak cara lain lagi ye dak? 

ayah aku pun sama. heheh balik-balik kerja terus aku sua macam tu ja. haahhaa. sorry tak da pembalut lawa-lawa T_T

okayyyyy. tu jelah nak cerita.

hahaha, so kbai! ^^



Comments

  1. kakak.. so sweet....hehehhe!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dah sampai! :)

    ReplyDelete
  3. wasehmen....syoknya dah sampai...alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. smartt derr kau pilih. lawaaa sangattt.. :D

    ReplyDelete
  5. WEHHHHH lawaaaa blog. hahaha nak cemni jugak :P ekeke

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts