Hilang di perairan misteri.

Assalamualaikum


Setelah sekian lama aku asyik update blog dengan hanya share pasal post-post yang aku rasa agak ilmiah , hari ini aku nak merapu sikit lah. Aku sebenarnya tak tau nak cakap apa. Aku rasa macam mode aku menulis dah ke perairan yang aku sendiri tidak tahu di mana.

Aku minta maaf kepada group blogger gempak sebab aku masih belum buat badge. aku punya ispirasi tak ada. aku pun tak faham kenapa.

entahlah... maybe blogger sekrang semua busy.

sebenarnya aku hilang mood sebab dah makin kurang orang komen blog aku. maybe blog aku dah makin bosan. i dont know. aku dah cuba bw sebaik yang mungkin.

mungkin orang dah bosan dengan blog aku
mungkin memang sebenarnya blog aku ni tak ada reader pun.
Haha. sorry teremo. tak profesional langsung.

aku bukan apa.. aku rindu blogger-blogger 2014.. rajin akak-akak tu komen blog. yes. time flies. memory remain,

blogger sekarang aku tengok macam dah tak friendly. mungkin aku je. orang lain okay kot. entah.

Maaf sebab mood aku agak tak menentu. typical girl. haha.




Comments

  1. Assalamualaikum. I feel you. Sabarlah, awak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam sys. thank you sys. >.< huhu.

      Delete
  2. haha samalah. rasa macam blog readers makin kurang tak macam dulu2. bloggers skrg pn byk je yg busy tak update blog.

    ReplyDelete
  3. Blogger sekarang sibuk buat 3 kerja dalam satu masa. Hehe. Tp mmg blogging zaman sekarang biasa biasa tak rancak mcm dolu dolu =.="

    ReplyDelete
  4. i feel the same way :')

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts