TRAVELOG : PADANG BESAR, PERLIS // PT.3

Assalamualaikum

Haii semua, nak sambung pasal jalan-jalan melepak dekat Padang Besar, Perlis. Dah baca yang sebelum ni?

So kami meneruskan penjelajahan kami di dalam The Zone di sempadan. Kalau korang nak pergi ke sini, korang kena lalu imegrisen okay. 

Amik jangan tak amik! 
Guys, let me make you guys clear. She actually try simpan that chocolate lah. Lepas aku dah grab barang yang aku nak.. aku menapak masuk ke...


Saksikan lah betapa banyak gila chocolate di sini. Memang banyak gila. Aku not kind of yang suka coklat, because I don't like to much sweet. Aku one kind yang suka beli dan tengok orang makan. Tapi aku ada juga choco yang aku minat.

.
CHOCOLATES? 
If only I can borong all of this and buat cenderahati dengan kawan-kawan aku semua. Cewahh. HAHAHA. Korang memang kena datang sini buat pencinta coklat. Highly recommended!  


One of chocolate yang dibawa balik sebab ini je antara coklat-coklat yang halal yang ada dekat sini. Aku nak juga beli choco yang sedap-sedap. Toblerone ke, Kisses ke, apa ke.. tapi nak buat macam mana.. tak ada logo halal. Aku sedihh wuu. 

Aku pernah makan coklat tu semua sebab orang bagi je.. hahaha. bila aku check tak ada logo Halal that time.. aku macam lol. May Allah forgive me. 

Tak apalah.. so aku tak ingat chocolate apa yang my mom beli. Sebab aku bukan peminat.. susah nak jumpa chocolate yang kena dengan taste aku actually. Mana yang aku suka selalu tu tak ada logo Halal or kind of. 

Lepas tu semua, dah pergi membayar di kaunter. Jumlah semua around RM 200.  Jadi kami semua bergerak pulang ke Padang Besar.

The funnnnnyyyyy thing is, masa duduk dekat sini, tak sedar pun dah nak masuk zohor. 

So lepas ni.. kita nak pergi mana pulak..

Tunggu next entry!






Comments

Popular Posts