All the best , sayang!

Assalamualaikum.


Wehehehe. Hari ni budak -budak PT3 dah start exam kan? So, aku doakan yang terbaik untuk semua calon PT3 di luar sana okay? Dan adik aku juga salah seorang calon PT3.

So, aku harap you guys semua dapat dapat tolong doakan adik aku akan dipermudahkan urusan dia. dan semua calon PT3 yang lain.

Semalam aku balik dari prep, aku mesej dia dan adik aku yang lain pulak yang balas. Dia cakap tak tolong doa untuk UPKK ke? Aku lupa. Jahat kan kakak macam aku ni. Tak adil. Hiks!

Sorry. Aku doakan semua adik-adik aku mudah untuk menjawab exam dan terus cemerlang dalam segala bidang.



Comments

  1. Amin...amin...amin..

    ReplyDelete
  2. All the best for him/her.

    ReplyDelete
  3. good luck untuk semua yg tengah exam jugak. all the best! :)

    ReplyDelete
  4. alamakk
    mcm mane leh terlepas pandang ni
    gud luck pada mereka
    bulan dpn spm pulak

    ReplyDelete
  5. Result dah keluar. Ramai gak yang peroleh keputusan cemerlang kan,.. :)

    ReplyDelete
  6. okay. sangat lewat dtg ni. msti la dah tahu result kan? mesti gempak kan result adik aina kan? kan? :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts