Merepek Post.

Assalamualaikum and holla gais!

How u guys being today? Pergghh speaking pulak minah ni. Fefeling mat saleh sat apa salahnya. Satgi aku cakap arab, takut hampa tak faham. Hampa tak faham tak pa. Aku tak faham. Naya. HAHAHA. K loghat Kedah dah keluar.

Korang faham ke apa aku merepek meraban sesorang ni. Tak faham pun tak apa. Abaikan. Tak penting. Sebenarnya tajuk hari ini pun memang sangat merepek. So aku cakap merepek  tanpa arah tuju. Tengah mencari balik sebenarnya mood yang sudah terbang ke Lautan Pasifik.

....

...

..

.

Okay, like seriously aku tak tahu nak cakap apa sebenarnya. Dua tiga menjak ni.. family aku tengah run satu bisnes. Since aku duduk asrama, jarang lah nak aku membantu. Tak apalah, aku tolong doakan je lah semooga semuanya baik sahaja. Hehehe

Oh, perasan something? Blog aku dah hitam putih balik. Hahaha. Aku tak boleh nak jauh-jauh dengan warna kesayangan aku ni. Tapi warna fav aku banyak. Pink, Merah, Orange biru. Eh banyak sangat warna aku ni.


Header aku tu kononnya dah habis style untuk typography, sesuailah untuk aku yang kaki typo. K. ade kene mengene ke? Rasanya tak ada. Actually sekarang aku ada dekat rumah. Mehehe.

Rinduu nak belajar, tapi aku sekrang tengah persiapkan hati ni semula selepas duduk dekat rumah lama sangat. Hm. Aku malas nak cerita pasal life aku dekat sana. SEDIH.

K. Akuu rasa aku dah ada idea nak menulis. Kbai.

Comments

  1. Budak sekolah tengah cuti ke sekarang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak ni je yang cutiiii. yangg lain sekolah kak. hehehe.

      Delete
  2. Assalam Aina darlink..Sori kak wana baru sempat jalan2 Kat sini..Rindu dgn entri merepek aina..Haha..;p

    ReplyDelete
  3. lama sis JM x singgah singgah sini...masih ingat lagi tak? hitam putih warna2 kehidupan :-) hitam putih cantik pe

    ReplyDelete
  4. hehhehehe awk sama je dgn nur as kan?..
    rindue dikna sgt tauu
    kalau free nanti wasap akk ye

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts