Inspirasi : Moga Allah Redha.




Bila baca ni... tiba-tiba terasa ada kekuatan di dalam jiwa yang sudah meruntun merindukan maahad. Sungguh aku cuma ada Allah je bila di sana dan sokongan ibu ayah di rumah. 

Bila aku di MRSM, baru aku nampak betapa teruknya remaja sekarang. Bukan aku nak puji diri aku bagus. tapi percayalah.. yang baik tu hanya beberapa kerat sahaja. Maksiat seolah-olah perkara biasa yang di lakukan. Malah, makin banyak kau buat makin di banggakan.

Sedangkan bila kau buat baik. orang pandang jelik dekat kau. Itu yang aku rasakan sekarang. 

Allah.



Comments

  1. Alhamdulillah. Syukur. Segala puji bagiNya yang telah memberikan kesempatan menikmati cahaya matahari pada hari ini. Keep it up sis.

    Sign: Abi was here,
    Lawati e-komuniti bola sepak
    http://mysoccercommunity.com

    ReplyDelete
  2. Semoga Aina terus dilindungi olehNya..amin

    ReplyDelete
  3. betul! setuju! yg betul2 baik dah berkurangan :'(

    ReplyDelete
  4. mana tahu jadi asbab perubahan di mrsm tu :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah atas nikmat yang diber olehNya

    ReplyDelete
  6. Aina..biar org lain pandang jelik tetapi Allah pandang mulis...biarkan mereka...tetapkan pendirian aina tu

    ReplyDelete
  7. faham sangat perasaan akak tu...

    ReplyDelete
  8. btl kate sis jm
    biarla manusia ni pandang kite pelik
    yang pentimg kite tau ape kite buat tu btl

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts