Aku kena tag.

Assalamualaikum gais.

Tadi kemain aku check draf. Saja check entri lama yang aku hidekan dulu. T_T hahaha. 

Tetiba aku jumpa niii. Draft ini..

http://amenoshonen.blogspot.com/
so thanks sebab tag, dan maaf kerana lambat menjwab, dah setahun kemudian baru aku jawab. T_T

1. Nickname zaman sekolah apa?
Sekolah rendah dulu orang panggil aku Ustazah. Keh. -_- apa kess.

2. Tolong tanya Rapunzel kejap brapa panjang rambut dia?\
Tanyalah sendiri. small matter je tuuhh. hiks

3. Kalau korang dapat superpower, korang nak superpower yang mana? Apa yang korang buat dengan superpower tu? 
Nak ada superpower yang boleh doublekan duit. HAHAHA. Supaya.. korang faham2 je lah. Hehek

4. Ada seketul bom dok betul-2 depan mata korang. Apa yang korang nak buat?
Hmm... kalau tu roti bom.. aku telan.

5. Tinggi brapa?
Adesshhh. 152cm je. Pendekk sangattt an.

6. Kalau anda ditakdirkan duduk dalam bas sempit yang penuh dengan orang yang ketiaknya yang "harum semerbak kasturi", apa yang korang buat?
Hmm. Muntah kasturi di situ juga. HAHAHA

7. Korang ada nampak orang kena electric shock. Nak tolong orang tu ke tak?
NO COMMENT. HAHA

8. Bangun dari tempat yang korang duduk, pusing tiga kali, belok kanan tiga langkah, empat langkah ke belakang, enam langkah ke depan, lima langkah ke kiri. Ambik benda yang ada kat depan mata lepas tu. Apa yang korang ambil?
Aku malasss gerakkkkk. 

9.  Ada phobia tertentu? Kalau ada phobia apa?
Clownphobia. -__- aku tak boleh tengok clown. SERAM.

10.  Suatu hari anda bangun sebagai seorang zombi. Apa korang buat lepas tu?
Bersenam.

11.  Benda yang paling gila pernah korang buat?
HAHAHA. RAHSIA. Hanya kawan aku je tauuu and Allah. ehem. 

Oakaaaay tu je. Byee~ ^^

Comments

  1. Haha..dikna ni Mmg kelakar la..dah setahun tau kna tag tp takpe at least dah bt pun kan..hi hi..

    superpower doublekan duit tu kak wana suka dgr..psst Aina kalo btl2 Ada superpower tu Jgn lupa kak wana ya..;)

    ReplyDelete
  2. superpower doublekan duit tu sis JM pun nak ehehe

    ReplyDelete
  3. hahah double kan duit ea
    kalau trple ke
    xpon bek dikna boleh buat duit or xyah gune duit
    hehehhehe ni libster award la ni kan

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts