Hari ini..

Assalamualaikum..


Hari ini? Hari ini.. sebenarnya aku tak tahu nak cakap apa. Huhuhu. Setelah 2 BULANN. 2 BULAN bebbb aku tak menuliss blog. Hamekk kau. kepala aku sudah tak tau nak cakap pasal apa. Haha. Guess what? Aku online dekat maktab. Miahahhaa! Ini kelebihan aku sebagai join kelab ni. Mehehehe. Soo gais.. miss me. Kfine. Nobody. HAHAHA


No it's okay. Aku tak kisah pun. Huhuhu. By the way.. tak sangka.. tak sangka gila dah 5 tahun aku berblogging. Dan selama 5 tahun ni aku dapat kenal ramai kawan. Actually bukan kawan... tapi lebih kepada akak-akak blogger. Huaahaha. Mostly yang aku kenal, dah habis sekolah. Bersyukur ada juga nak kawan dengan dak skolah macam aku ni hah.





Happy Anniversary untuk blog kesayangan aku. Dah genap 5 tahun usia awak sayang. Dah sebaya dengan umur adik aku rupanya. Huhuhu. Moga blog picisan ini walaupun tak beberapa nak memberi manfaat sangat.. aku harap ada lah benda baik yang korang amik. Jangan la ikut perangai aku yang tak berapa nak flawless tu. 

Anyyywayyy. Minggu depan aku ada exam. Pfttt~ Final SEM 1. Huahaha. 3.5? Maybe. Entahlah. Cam tak de harapan je. Uhukk. Tak apalah. Apa-apa pun, fighting!



So.. sebagai akhir kalam. Aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada yang sudi menjadi reader, follower dan sahabat alam maya ini dan sebagainya. Thanks a lot. You guys mean so much to me. Aku harap perkenalan kita semua ni long lasting. Kepada hakak-hakak blogger kesayangku. Huhu. Thank you so much. Me love you so much. 

Aina doakan agar akak-akak dan readers yang lain sentiasa di rahmati oleh Allah dan sentiasa dalam redhaNya. Maybe kalau kita tak jumpa dekat dunia..  Kita jumpa di sana. Hehe. 



So.. maassalamah. ^^


Comments

  1. Alhamdulillah..moga terus berkarya dik..

    ReplyDelete
  2. Happy Anniversary yunk....;-)

    ReplyDelete
  3. assalam dikna cayang!!!!! serius rindu sangat dengan dikna..harap dikna di sana baik2 ja dan akak doakan aina dapat buat yang terbaik untuk exam nanti k..sayang dikna tauuuuuuuu!!!muaaahhhhhmuaaahhhhh!!!

    ReplyDelete
  4. btw, happy 5th anniversary..semoga persahabatan kita tetap terjalin selamanya..really miss u bebeh!!

    ReplyDelete
  5. Akhirnya, ada gak 'bunyi' daripada adik seorang ni. Online from maktab ye.
    Happy Anniversary utk blog!

    ReplyDelete
  6. happy 5th anniversary utk blog comel ni...

    ReplyDelete
  7. Happy anniversary :)

    ReplyDelete
  8. Anonymous17/5/15

    semoga berjaya untuk SEM seterusnya dan selamat ulangtahun kelahiran blog Aina Akmal jugak :-)

    ReplyDelete
  9. singgah pagi...
    salam ukhwah...

    ReplyDelete
  10. tu laa lame nau nau diam aje.. rindu tau.. btw happy anniversary :)

    ReplyDelete
  11. Hai. Maisarah blogwalking kat sini.
    Exchange Feed Group ada menganjurkan GIVEAWAY MEGA RAYA Dengan hadiah bernilai RM 3100.00 Jemput join tau. Boleh buat duit raya. Terima Kasih.

    ReplyDelete
  12. Salam kenal.. Moga2 lulus dengan cemerlang exam Nur Aina Hanis.. 3.5 you can do it! hehe..

    ReplyDelete
  13. singgah sini sekejab, nk wish selamat hari raya dan maaf zahir batin yer :D insyaAllah nnt free2 sikit akk dtg blogwalking sini yer :D Muah!

    ReplyDelete
  14. akk so miss u dikna syg oiii
    jgn la ckp nobody
    everybody miss u tauuu...
    tahniah dikna da 5 tahun
    kite pon da setahun kenal dlm alam maya ni kan

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts