Esook balik!

Yuhuuu. Opss! Assalamualaikum. So korang apa khabar? Aku rasa aku tak berapa nak sihat. Aku rasa macam nak demam je. Ceh.. nak demam dah nak dekat balik rumah. Mengada je aku ni kan? Aku sekarang tengah mencari mood untuk menulis. Mengantuk gila tau tak? Serius rasa macam nak tidur je ni. Plus aku tak berapa ada mood nak menulis.

Hari ini seharian aku tak belajar. Eh, bukan. Belajar juga, tapi 2 masa terakhir. Belajar add math. Aku rasa kes cikgu tak masuk dari pagi...masa tengah hari aku mabuk belajar add math. HAHAHA. Aku rasa macam otak aku tengah loading je ni. dari tadi aku rasa aku loading je. Selalu aku tak macam ni pun. Huhuk! Bukan... aku rasa aku selalu je. cuma kali ini je yang menjadi lebih sikit.


Dah, aku dah merapu gila sembang. Korang jangan menyampah pulak. Aku dah lama tak menulis. Faham-faham sendiri lah. Loaaaaadinnng...


Okay.. mari kita cerita tentang nak balik rumah. Hahaha. Semalam aku ada kemas baju sikit, masuk dalam beg bersaiz sederhana... tapi aku rasa aku kena amik beg besar aku sebab aku nak bawa balik banyak barang. Hahahaha. Kononnyaa lah. Aku tak excited nak balik. Aku tak sabar nak balik. Faham tak macam mana?


Aku mengantuk. Assalamualaikum. Tak tau nak cakap apa dah..

Comments

  1. Kak wana kabar baik..amboi eksaitednya nak balik rumah?eh, haruslah kan dikna..memang semangat!!! Paling best dapat rehat sepuasnya dan makan masakan mama.. :D

    ReplyDelete
  2. Happy School Holiday Aina.. :)

    ReplyDelete
  3. Ada cuti ke untuk budak sekolah sekarang ni?

    ReplyDelete
  4. eeeh ? boleh update eh kat sekolah ? syoklaaa x blaja ahahaha..

    ReplyDelete
  5. hahha beg besar mcm dah xnk balik sekolah balik je

    ReplyDelete
  6. hahha beg besar mcm dah xnk balik sekolah balik je

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts