Penyakit Kronik.

Assalamualaikum.

Lately, otak aku memang kering idea nak menulis. Selang 2-3 hari baru aku menulis. Trafikk aku tak payah cerita lah. Merundum-dum ke bawah.. Sedihnya. Nampaknya blog ni pun dah sampai ke penghujungnyaa. Ekekeke. Gurau je. Mungkin pun ada. Hahaha. Aku ni gurau ke memain? T_T

Dah la malas aku nak cakap pasal blog ni. Aku nak sembang pasal laki aku. --''

Hahaha. siapa tak suka boleh pejam mata dan tekan pangkah. Nak shutdown lappy pun boleh. Nak restart phone tak apa. Terserah.


Okay. Seminggu ni, aku dah diagnose dah simptom pelik aku tu. Jadi aku buat kesimpulan..


Nama pesakit : Aina Akmal
Penyakit : Angau / Jatuh Cinta 

Faktor utama terkena penyakit : Rain EFFECT

Miahaha. Aku terima juga pendapat mengatakan hormon tak stabil, hormon baru nak stabil.. tapi kurang terima aku GILA BAYANG. Sorry to say. Ia kedengaran agak kasar dan aku kurang suka mendengarnya.

Aku sampai setiap kali bangun tidur mesti tersengih sorang-sorang. Dan sebelum tidur aku akan berangan jumpa Rain dulu. --'' Dan paling best, aku baru je mimpikan diaa~ Walaupun aku kurang ingat.. hahaha, tapi tak pe.. aku harap malam ni mimpi lagi. Yaay!

Dan kalau boleh aku nak dapat mimpi macam aku kena lamar dengan member Super Junior dulu. Aku tak ingat siapa yang lamar aku.Hahaha, it quite romantic propose. Hahaha. Aku pakai dress hitam dengan member Super Junior semua ada dan pakai Tuxedo dan juga kena lamar bawah cahaya lampu jalan. Hahaha. Romantic ke cam tu? --'' Yang best sekali.. muka aku pun dah macam Korea. --''

Itu part paling nipu sekali dalam mimpi aku. Macam mana aku yang ada darah CR7 boleh ada darah Kim Woobin? Haihss. Musykil aku. Tapi yang paling best.. hotel tu sangat romantik. Pasang lilin je.. awww.  Kalau aku ingat boleh buat aku menduakan laki aku. Hmm. Tsk. tsk. --''

Dah abaikan pasal Suju. Aku nak citer pasal penyakit aku ni.

Sebenarnya penyakit aku dah ada nampak penyurutan sebanyak 1%. Ya. 1%. Banyakk tuu!

Thanks to Kak Budak dan Kak Nur As yang memahami perangai tak senonoh adik akak-akak yang solehah ni. --''

Bila aku baca balik conversation antara aku dengan Kak Nur As, memang melampauu gilaa. Hahaha. Aku nak cerita balik pun aku tak sanggup. T___T Tapi.. memang aku perjuangkan hak aku lah. sebab kak Nur As nak bermadu dengan aku untuk laki kedua. Haaah. kononnya nak sokong brand tempatan seperti Hafiz Hamidun. Last-last siap voice text.

"Nak Rain.. nak Rain." dengan suara COMEL. 

Hahaha, salah orang lah, dia wat camtu. Aku ni mana melting dengan perempuan. HAHAHA. Lain la kalau Rain.

Kak Budak? Hahaha. Aku agak serius talk dengan dia. LOLS. hahaha. banyak lawak sebab ketypoaan aku. Tsk, tsk.


Dan penyakit aku ni macam roller coaster. Kejap aku boleh rileks sikit. Kadang macam tak boleh tahan langsung. Hish. Aku memang dah JATUH CINTA dengan RAIN.

RAIN,lemme be your CLOUD.
Hmm.. Hmm.. Hmm.. hm.. 
Sekian.



Comments

  1. hahahahaah teruk haih penyakit ni..
    rain! rain! rain!
    sat lagik hujan. huuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. jangan panggil kakk. T^T

      Delete
  2. haiishh dahsyat penyakit yang melanda ni aina....gelak2 akak bace... :D semoga rain masuk lagi dlm mimpi yer :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaa. amin. makaseh atas doaa akak comell ~ ahaha.

      Delete
  3. amboi..siap mimpi lagi yer..hikhik..betul2 kronik ni..comel je kartun anime tu..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ehehehe. *garu kepala* dia rindu aina.. sebab tu.. dia jenguk aina dalam mimpi. haha.

      Delete
  4. memang kronik sangat dah niii. pi jimpak dr nuu. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dr dia. Dr. RAIN LAH. HAHAHAHA. Bila jumpa diaa.. errk. tak nak bayang. ahaha. XD

      Delete
  5. ecewahh siap msuk mimpi lagi tu. parah dh nie. hehe. jom jmpa Dr, Rain.. hihi

    ReplyDelete
  6. Hamboi, mimpi dia. HAHAHA
    Taknak mimpi, nak yang real punyo. Ming ming

    Hamboii siap CAPS LOCK ehh COMEL tu. Mengucing ke hape? >__<"

    Selamat menjatuhkan diri ke alam percintaan. Kah kah

    ReplyDelete
  7. Haha..jgn biar lama2 penyakit kronik tu dik..tp, kalau layan..best juga kan..Haha :p

    ReplyDelete
  8. normal remaja baya2 aina fikir/berangan kuat macam tu.. sampai termimpi2 sampai la satu peringkat,aina akan sedar n rasa macam 'apa la yang aku merepek ni'

    ini betul :)

    ReplyDelete
  9. Dahsyat sunggu penyakit Dik Na,...kebah pun setakat 1% ;)

    ReplyDelete
  10. ops..ada penyakit kronik pula..jatuh cinta?yeay, semua orang melalui pengalaman yang indah2 kan..:)

    ReplyDelete
  11. Dah trok sgt ni dikna oiii.. agak2 kat malaysia ni kalau ade foto copy muke rain cmne lah pasaan dikna kalau trsermpak ng org tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts