Edit Blog : It's Raining

Assalamualaikum dan selamat pagi semua.


Guess what? Whole night aku habiskan masa mengadap laki aku. Siapa laki aku? Hang p la cari sendiri. Kalau malas, just lekatkan mata dekat laptop dan baca aku nak bebelkan . Faham?

Aku ubah sikit design blog aku ni. Tak ada perubahan yang besar sangat pun. Cuma benda yang aku tekankan dalam ni adalah header aku. Hahaha. Korang nampak tak perkataan  (RAIN) . Perkataan tu dalam tulisan hangul atau lebih mesra di sebut bahasa korea. Hahaha.

Aku pada mulanya nak letak gambar laki aku. Tapi aku rasa tak boleh.. nanti makin aku tengok.. makin melarat simptom pelik aku. Tapi selepas beberapa jam aku buat luahan perasaan pasal simptom pelik tuu..terus aku punya kepelikkan menjadi tahap separuh-normal. Kiranya tak ada la nak teruk sangat. Haha.

Nampaknya jiwa aku memang menulislah. Kalau aku pendam sesorang macam orang gila jadi. Asyik tak betul je jadinya. Bila dah lepas semuaa perasaan tu. Hahaha. Rasa relaks sikit. Seriously.

Aku still kekalkan warna hitam dan putih dan sedikit campakan warna grey. Aku rasa addict aku dengan warna hitam dah kembali. Sebenarnya dua warna utama aku merah hitam.. tapi aku rasa dekat blog lebih sesuai warna hitam putih sebab dia untuk pembacaan. Kalau nak letak merah betul kena ruang yang besar. Kalau nak aplikasi dalam blog kena warna merah hati. Tak boleh merah terang. Haaaah. sudah aku membebel lagak pakar. Lols.

Sebenarnya template ini terinspirasi dari RAIN sendiri. Siapa Rain? Hujan lah kan? ehh, Hujan biasa tuu tak hensem ni. Ini special RAIN. Aku suka quote NO RAIN NO RAINBOW. It really meaning for me.

Faham tak maksud dia?

Without my Rain.. my life will not colorful like RAINBOW. So Rain lah menceriakna hidup aku dua tiga hari ini dan juga bikin hati wa kelang kelibut macam di landa taufan. -_-'' Haihh. Lols, My Ji-Hoon became 30sexy already. He really sexy. Boleh tak nak nyanyi dekat dia lagu Eyes,Nose, Lips? Aihh.


Jung Ji-Hoon. Nan chommal sarangghaeyoo oppa. 
Dah. jangan tenung lama-lama.

Ohh jangan cakap.. korang pun minat dia. Minat dia? Senyap. Biar aku nak dia sorang-sorang. Siapa sebut aku delete komen dia. Faham. // Aku serius. 


Comments

  1. Mula-mula tengok tadi ingatkan Bi Rain. Serius! XD //Pengaruh Running Man

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adikk sayang ini memang Bi Rain lah. nama lain dia jung ji hoon. --;;

      Delete
    2. No not that. I mean tulisan Hangul kat atas tu. Tu yang pelik awat tulis Rain je. Bi nya mana? Sorry budak sorang ni memang suka buat orang salah faham. ;A;

      Delete
    3. hhahaa. dah tulisan tu bermaksud rain je. bi tu dia lari dekat akak. seebab akak bi dia faham? AHAHA. :p

      Delete
  2. mula2 duk pikiq.. ohh rain.. skg kn musim hujan.. mybe sbb ni kot XD
    sekali baca n baca ohh rain handsome tuu.. lama xstalker die. hahaha

    ReplyDelete
  3. ok gile jeles org terer edit blog nih...

    dulu zaman muda memang gile kpop n jpop nih... sekarang dah ada anak semakin tinggal da hobi tu..huhu

    ReplyDelete
  4. haiyoo.. cakap apa ni yang oi >>> Nan chommal sarangghaeyoo oppa.

    yang pasal template tu, kalau ada masa buatlah. kalau busy sangat, KIV je dulu. akak x kisah pun bila-bila awak boleh buat. ^^,

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn. Aina, lain kali kne buat subtitle sekali. haha

      Delete
  5. eh. tertenung lama lah kat gambar Rain tu. hehehe. pergh header diaaa... simple & nice

    ReplyDelete
  6. tak kenal lah. siapa ni? hahaha

    [tak berani nk ckp minat die]
    kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Wooww..cantiknya header.

    Patutlah hujan memanjang kat klate ni.

    ReplyDelete
  8. okey, akak suka dengan perubahan blog dikna ni..unik la dengan tulisan hangul tu!!! canteeekk macam selalu. :D

    ReplyDelete
  9. mentang2 la tengah musim hujan sekarang.. hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts