Edit Blog : Dr.Shikin

Assalamualaikum.

Selamat petang semua. Aku sekarang ni tengah blank-blank otak lagii ni. Korang dah makan? Hmm. tadi aku ada edit sebuah blog yang aku rasa semua orang kenal kan? Kan?


Kenal kan? Hehhe.


Sorry otak aku agak blank tahap gaban ni. Jadi ayat yang keluar semuanya macam nak buat sidang media. Lols. Aku yang mengofferkan diri aku untuk tolong editkan blog sys ni. Hehehe. Setelah beberapa hari di postpone. Maka dengan izin Allah.. hari ini terlaksana juga hajat aku nak tolong sis ni.




Aku belanja header je. Nak tengok rupa baru boleh klik header ya awak-awak semua. Okay aku suka tengok kepala anak-anak akak ni. Botak je semuaa. hehehe. comel-comel. Geram lols. -_- rinduu nak main budak kecik. Hahaha. even aku dah ramai adik. Kononnyaa. lols. 

Payment? Hahaha. Adalah rahsia sulit keraajan AA. :p 

Nak mai cari den. :P tu pun kalau den tengah rajin lah. den ada lagi satu blog ni. lols. 



Comments

  1. I is saddddd... dik, akk nak jugak..

    Boleh tolg akk x? Akk balqis yg rekemen kamu...

    Kan cik balqis? Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Add dekat fb. nanti kita sembang-sembang ye. ^^

      Delete
    2. Opkos. Aina is free 25hours..hihi
      Tulun kak dila yer aina ^^

      Delete
  2. hihi..memang comel anak2 dr.shikin tu..makin lawa la header..gd jod dear.. :)

    ReplyDelete
  3. kenal..kenal.kenal nanti nak terjah lah..nk lihat header yg cantik hasil tangan AA nih

    psst : dh terima lum 'something' yg sis pos

    ReplyDelete
    Replies
    1. AA? hehehe. aina pun dah ada nama singkatan eh. XD. thank you.

      psst: belum lah kak. tak ada tanda-tanda pun . T_T

      Delete
  4. Wahh nmpak kemas dan cantik..

    ReplyDelete
  5. Cantik header tu, Dik Na. Shikin bersama 3 heronya :)

    ReplyDelete
  6. cantik and soo cute :D

    ReplyDelete
  7. Cute header..yg kiut hero kak shikin tu ha..hehe
    Belog Miss Balqis

    ReplyDelete
  8. comeyyy header.... tengok kepala botak, teringat upin ipin... hahahaha teruskan bakat aina, kalau penat, sila rest... kang moody lak ;p

    ReplyDelete
  9. DIk non..ape nama profil fb dik? meh akk add nanti...

    ReplyDelete
  10. macam biasa. WOW. hehe

    ReplyDelete
  11. Wahh betul betul nampak lain. hihi

    Gambo anak anak dr tu cecomel yo

    ReplyDelete
  12. header pun dah lawa..nak tengok blog pulak japgi..

    ReplyDelete
  13. wah, comelllllnya blog kak Shikin. i loikeeee XD

    ReplyDelete
  14. Baru pergi tengok! Cantik sangat.

    ReplyDelete
  15. Wahhh...lawanya header tu.

    ReplyDelete
  16. kita suka tgk header yg aina buat..macam kat blog si jieha tu.. yg dr ni pun boleh tahan..nampak la matangnnya

    ReplyDelete
  17. Ooo dikna pmy keje la nie.. akk blm smpt lg bw kt kak shikin.. nnt leh tgk perubahan magic dikna tu

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts