Hadiah dah sampai! [First Time Segmen :Blog Review]

Assalamualaikum.




Asyiik tertangguh je nak update pasal hadiah ni. Huhuhu. So sepatutnya Sabtu hari tu dah dapat. Tapi aku tak de kat rumah. So dapat notis je dulu. 

Beberapa hari kemudian, ayah aku pun pergi ambil dekat pejabat pos. 


Yang aku geram, adik aku dah koyak dulu. Kuang hasam betul. Mana p privacy aku. HAK aku di cabuli. Oomeen, 

By the way, thanks to http://nurbaiyahsyaeran.blogspot.com/ sebab sudi pilih blog Aina yang cikai ni,


Ini rupa blog aku masa aku join contest ini. HAHAHA. Akuu tetiba rindu theme ni. Boleh nak pakai balik tak. // aina hang baru pakai template kiss heart ni tak sampai 24 jam. T___T kfine.


Aku screen capture dari Insta aku je




Aku dapat shawl half moon kot rasanya. Sangatt sukaa! Lawaa


t...

ta...

tap...

tapi..

tapiii...


Aku tak boleh pakai. T_T Sebab size dia agak kecil. Huaahhh, Baru berangan nak acah-acah jadi Felixiap Yeap. Aku ni manusia pemakai tudung labuh bidang 60. HAHAHA. Ajet-ajet ustazah gitewww~ //habaq siap-siap. Supaya mudah orang nak kasi hadiah dekat aku. Kahkahkah. Perasaan ewwww.


Apa-apa pun terima kasih sangat. Mujur aku ada adik perempuan. Maka, hadiah ini diwarisi oleh adik aku. Muahahaa.

Kad ni je boleh aku simpan sebagai kenangan.


Sekian,

Maaf kalau ada salah silap. T^T

Comments

  1. cantik kaler shawl tu..tahniah la dapat hadiah..walaupun aina x pakai, berguna juga buat orang lain, adik aina..buat amal jariah sikit..heheh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaahkann? aina pun suka warna diaa. nasib ade adik, kalau tak tahu apa nasib tu tudug tu pulok. siaan diaa. ahhaha. kan. betuul3 .XD

      Delete
  2. takpa,simpan buat veil untuk nikah nanti. tambah beading ja. =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaaaah, tudiaa lambat lagii kot. T_T ai spm pun tak lepas lagi. huahahaha. XD

      Delete
    2. haha lpas spm terus kawen ehh Aina~

      Delete
    3. @Kak Nur ; Ada jodoh tak kemana. hahaha. (˙_˙)/

      Delete
  3. Tahniah, Aina! Tak pe, tudung tu boleh jadi rezeki adik :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Kann.~ヾ ^∇^ Tapi.. Kita teringin juga nak merasa. Hahaha

      Delete
  4. amboii nampaknya bakal ditukar lagikk..hahahah
    huntonglaaa dpt shawl..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Buat masa ni belum. Mood kelaut. Malas. Hahaha
      X untung diri. Untung adik. Haha(。´∀`)ノ

      Delete
  5. rezeki.. tahniah.. :)
    kita pun pakai tdung bidang besar2 selesa sikit tak ada la ternampak apa2 yg tak patut.. insyaaAllah..
    tudung tu bagi adik ja..if sis tu girl la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah kan. Rasa cam selese giteww. Ta rasa terdedah sana sini. Hahaha. Memng my sis gir la. Sis tu bukan girl kee. (。-ω-)ノ

      Delete
  6. tahniah menang. untunglah adik, dapat shawl free :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Makseh. (^_−)☆ haha. Aina x untung. Adik untung. Huhuh.

      Delete
  7. Kalau tak ada pewaris, boleh bagi I. Muahahaha!~ XD *gelak kejam* Eh tak. Silap. Bagi orang melalui giveawaylah~ Jadi sponsor giveaway yang femes, mesti followers naik bertingkek tingkek. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Mana boleh cam tuu. Ni hadiah orang kasi. Ta baik. Ahaha. (。・ω・。)ノ♡ Hahaa. Pewaris akak banyak dekat rumah ni haah. Haha

      Delete
  8. wah..untungnya...btw, cantik header.suka sangat! and again(sorry) you were tagged! liebster award #1 : http://faranymboboiboy.blogspot.com/2014/10/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Alah tak pe. Jangan sorry. Akak sukaa menjawab soalan. Hahaha. Thank you. ♡^▽^♡

      Delete
  9. best giloss dpat shawl, huntung lah~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best tu memang best.. Tapi. Tak dapat pakai. Itu tak best. Hahab.(♡˙︶˙♡)

      Delete
  10. Noted...tak terbeli lagi hadiah untuk dikna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. Tak pe. Take ur time. Hadiah aina x penting pun. Mehehee. ♥(ノ´∀`)

      Delete
  11. Tahniah Aina :) Bestnye dapat hadiah kan :)

    ReplyDelete
  12. Alaaa pakai kt rumah jela...
    At least merase jugak...
    Kekekek

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts