Edit Blog : Blushing Dust Template For Kak Nadya

Assalamualaikum 


Semalam selepas aku tukar template aku, aku menggedik offer diri nak mengedit blog Madu aku yang kedua. //Jangan tanya sejak bila aku dengan Kak Nadya di madukan. HAHA.

So ini adalah wajah blog maduku sebelum di edit.






Dan ini adalah selepas. 



So selama 6 jam juga lah aku mengedit. Part lambat sikit, 2 kes. Ada coding header yang aku cari tak jumpa. Hahaha sebab coding dia lain sikit. Huuuu. Yangg kedua, sebab aku tak ada idea nak design header. 1 jam lebih asyik delete-delete-delete je semua header. Satu pun tak ada kena dekat jiwa. Huaahh.

Dan benda yang agak rumit sikit tu. Menatang diamond dekat footer tu. Nak kena susun seketul-seketul. Tapi tak apa, yang penting aku puas hati. Hahaha. Kak Nadya pun puas hati. (harapnya)

Kenapa nama template ni Blushing Dust?

Blushing stand for Pink and Dust stand for Grey. Dari nama PINK GREY, lebih sedap bunyi Blushing Dust yang dengar sangat comelkan? Mohon iyakan. HAHA.


Soo sekian. ^^



Comments

  1. hahaha thanks madus comel..
    sangat berpuas haty sangat. hikhik
    sangat suka header dan diamond tuu.. omeyl angattttt...

    okey sangat comel ;) *anguk anguk*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama-sama. Hehehee. ヾ(☆▽☆)

      Delete
  2. Dah pergi usha dah tadi kat blog Nad....memang cantik sekali warnanya.

    Nora bagi 5 bintang...^_^

    ReplyDelete
  3. Cantik gilerrr! Luv ur work dikna..suka3x..

    ReplyDelete
  4. blog kak nadya drpad comel bertmbh comel comel :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Comel² (comel kuasa dua) hahaha. Makaseh. (。´∀`)ノ

      Delete
  5. Thank you. (o´ω`o)ノ

    ReplyDelete
  6. Patut g belog nanad nampak berbeza...hehehe..Aina edit rupanya patut comel.. :)

    ReplyDelete
  7. Blm g trjah lgi blog nad...
    Heheheh mmg korang ni madu kan??
    Tp cantekk pink jugak.. nnt kasi trjah sane lak

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts