Peningg dengan blog sendiri. Haha.

Assalamualaikum,

Aku tengah pening lalat dengan aku punya rupa blog sekarang.


hahaha, akhirnya bejaya aku buat gif ni. :3

Okay, back to the topic. Huaaha. Blog aku dah macam blog tadika. Actually, lama-lama aku tenung blog aku pening dengan warna blog aku sendiri.

Asalnya, konon-kononnya upin ipin ni nak gambarkan si adik kembar aku tu lah. Perangai pun dah nak semacam upin ipin je keje. Aku pula kak ros. Hahaha. Itu adik-adik aku cakap lah. Aku memang dah nak serupa Kak Ros, garang tapi baik. Hahaha.

Maybe sebab dia anak sulung dia rasa dia big boss. Siapa kakak mesti rasa apa aku rasa. HAHA! :P dan siapa adik mesti rasa apa upin ipin rasa. 

Blog ni saja-saja aku hias untuk raikan besday dorang kononya. Tapi bila aku sendiri dah pening dengan warna blog ni. =_= Lebih baik aku tukaqq ja. Tapi bukan sekarang lah. Seminggu ni aku tak buka blog dah, setakat post entri je la kot. 

Konon. Hahaha, tengah malam satgi aku ubah balik rupa blog aku macam tadika ni. Aku tak tahan tengok warna kuning tu. SAKIT KEPALA AKU DOHH. T___T

Aku sebenarnya tengah geram dengan adik kembaq aku tu. Tapi aku buat-buatlah tak marah dengan edit jadi blog aku ceria. Haha, ceria konon. T___T

Mohon comment rupa blog budak tadika ini. Sekian.  

Awak masuk blog budak 6 tahun bukan 16 tahun. HAHA

Comments

  1. ala, saya minat mail tak minat upin ipin. sembang dengan awak yg 6 tahun. :)

    ReplyDelete
  2. comel jer belog ni. suke tgk:)

    ReplyDelete
  3. rajin gila doh kau. pergh. mcm takde kerja je. kan kan kannn? haha papepun lawa duh. upin ipin my fav cartoon jugaks. hiwhiw. yang "older" "home" tu ko edit jugak? pergh pergh. terbaikkk!!!!!! haha header tu asal lawa sangat T.T

    ReplyDelete
  4. pehhhh tukar lg.. penuh dgn kecerian.. cantekkk!

    akak ade tag kt entry baru akak.. sila bc ye.. kehkeh

    ReplyDelete
  5. comel sangat :) ainaa .. akak nk tanya mcm mana aina letak dua kaler dkt tittle sidebar tu . ? akak xpandai laa ..yg ada biru kning tu

    ReplyDelete
  6. Hahahaha sempoiii habiss kak Aina.. Upin&Ipin tuuu hahaha btw,comel je :)

    ReplyDelete
  7. haha budak-budak ke? Tak lahh. Mak akk pun tengok upin ipin tau, haha

    ReplyDelete
  8. @siti zawiah hahaha, thank you. tapi sayang, mata tak tahan. XD

    ReplyDelete
  9. @Hikayat Seorang Budak haha, saya pun suka dengan mail juga, jaguh kampungg tuu. haha. XD

    ReplyDelete
  10. @Norul Rahim haha, thank you. thank you. :3

    ReplyDelete
  11. @Nazatul Nazurah hahaha, memang ini je pekerjaan aku sekarang ni. tahun depan memang tak denya aku nak mngdap blog dh. haha. Hargai saat2 terakhir. XD thank you wehh. kau puji buat aku kembang2. haha.

    ReplyDelete
  12. @Cik Nadyya hhahaha, thank you. kecerian yang membuatkan aina pening. T___T okay2. akan di baca. thank you ye~ ^^

    ReplyDelete
  13. @Lieya Yaya :) thank youu. nanti aina buat tuto yee kak? hehehe.

    ReplyDelete
  14. @nur as hahha, samalah dengann family ainaa. hahha. XD

    ReplyDelete
  15. @Aina Akmalokay dear :)akak tgu tuto aina :)

    ReplyDelete
  16. Tak sempat nk tengok blog upin ipin..baru dtg terjah sini :)

    ReplyDelete
  17. @Cik Mimie hahaha, tak pe kak~ hehehe. :3 akak tengok nanti pengsan pulokk~ XD

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts