Akhirnyaa, Aku Ke Bulan..

Assalamualaikum. Jawab ye ehh awakk. Hehehe.



Aku jeling jam laptop dah pukul 4:44 AM. Wahh, lawoonya dia punya timing! Pinggang aku dah sakit gila. Mengadap lapyy dari pukul 10 malam tadi sampai sekarang, dan still belum tidur. Kepala pun dah mabuk - mabuk ni.

Tapi aku puas, sebab blog dah ke bulan. Yeah! Berada di galaksi gituh. T__T Hahaha.


Aku sangat suka dengan gif Salji ni. Hahaha. Asalnya nak buat header, tapi kalau dalam size besar lebih kurang 1.3 MB. Gila besaq! Aku lupakan je lah hasrat aku yang tu. Sob sob. 

Aku ubah sebab aku pening dengan gambar Upin-Ipin semalam. Serius tak tau kenapa. Mungkin sebab dia berada dalam space yang agak kecil. Kalau size besaq macam tv mungkin okay kot. HAHAHA.

Aku kalau tak nak guna je freebies orang yang cursor tu. Tapi tak jumpa yang berkenan.. terpaksa jugalah aku buka Photoshop, design yang simple je. Sangat simple. 

Aku puas dengan hasil editing aku. Aku sebenarnya plan nak ubah muka lagi sebulan, tapi semalam punya blog dah serupa TADIKA. Jadi aku lupakanlah sebulan lagi tu. Aku pening, aku tak boleh ngadap lama-lama. Aku sakit kepala. 

Bila tengok sekarang ni nampak comel pulak. --' Haih. What daaa fisshh betoi hang ni Aina. 


Okay, aku sebernarnya tak tau natang apa nak cakap dah. HAHAHA. Tudiaa hang. 

Esok petang aku rajin aku buat tutor. Haha. Freebies sekali yaa~ Ok baii.



Comments

  1. aina . cantik blog aina . akak suka gaya ni . simple sangat . black and white .

    ReplyDelete
  2. @Lieya Yaya :) hahaha, saya suka-saya suka juga~ :3 makaseh. XD

    ReplyDelete
  3. memang cantik..blog aina dah berjaya sampai ke bulan..yeah..hihi

    ReplyDelete
  4. @Bbwana adienia HAHAHA, Tahniah untuk diri sendiri. *claps* lewlz. hehe.

    ReplyDelete
  5. comel blog dia :)

    ReplyDelete
  6. Wah, dtg blog Aina mcm berada di ruang angkasa je rasa..hahaha.. :)Simple n nice

    ReplyDelete
  7. @Cik Mimie hahaha, kan? kan? ceh, over pulokk. hehehe. btw thank you~

    ReplyDelete
  8. Tiap2 hari blog ni tukaq baju. Rajin tuan dia mandikan. Haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts