Kakii ku Berdarah.

.Assalamualaikum dan selamat pagi korang.

Hahaha, semua orang busy kerja dan study, dan aku di rumah mengupade entry. Yaayy!

Tajuk aku tu tak over kot. Sebab kaki aku benar-benar berdarah. T__T

Semalam aku nak mengusik adik aku yang si Aisyah. Dia baru darjah 4. Adik aku yang ada twin tu.

Konon-konon aku nak peluk cium dia lah semua. Aku acah-acah dia dekat bilik dia, lepas tu dia lari keluar bilik. Aku pun konon nak lari. Konon je.

Lepas tu memang aku tak nampak dekat pintu bilik tu ada ubat stapler. Eh tau ke ubat stapler? Aku tak tau korang panggil apa. Tapi aku panggil ubat stapler. Mehehe.

Yang satu bar. Ya Allah, Sakit weh. Sebabkan aku panik aku jerit suruh Aisyah tanggalkan. Hahaha, dia gelak-gelak dekat aku. Dia kata padan muka ka apa tah. Sebab dia tak nampak. Dia lari masuk bilik aku.

Nak tak nak aku terpaksa cabut sendiri, aku pusing tempat dan aku cabut. Sakit? Tak lah sangat. Cuma rasa ngeri. Hahaa, darah pun mengalir. Itulah, main time maghrib-maghrib. Dapat habuan dia. T___T

Imagine lah sendiri satu bar tu terlekat dekat tapak kaki aku. Sadiss betul.

Lepas tu aku cari adik aku. Haha, what a manja kakak. Hehehe,

"Adik tengokk ni.. Sakit.."

Manjaa kann aku? Hahaha. Actually masa adik aku gelakkan aku kena tu, dia terlanggar katil. And aku balas cakap dekat dia

 "P.A.D.A.N M.U.K.A" jahat aku. Hahaha.

Lepas dia tengok kaki aku, adik kembar aku yang sorang lagi datang. Azizah. Dia cari minyak gamat. Aisyah pergi amik kain dan cuci darah. Sweet Twinn~

Adik aku yang Alya tu buat muka tak ada perasaan. Padahal aku suruh dia tolong aku. Siap tu semua adik aku si Aisyah tu balut kaki aku.

And masa tu aku cakap, 

"Macam mana kakak nak solat?"

"Kak semayang duduk la."

"Tapi kaki dah berbalut. Camne nak amik wudu?"

"Olohh."

Aku pun gelak je la. Lepas tu aku buka balik, dan tak pakai dah balut-balut ni. Rimass~ 

Hahha, tak boleh nak tayang kaki den. Aurat doe. Aurat. Hahaha.

Aku jalan pun dah terjengket-jengket. 

Sakit kifarah dosa hang la Aina. Okayy. ^^

Till then. Papai~

So In Pain,
Aina Akmal

Comments

  1. Saya pun pernah kena...anak saya sepahkan. Dah kutip tapi tertinggal jugak satu bar. Nasib baik la kena kat saya, bkn kena kt anak2... seminggu jugak la pegi keja pakai selipar.

    ReplyDelete
  2. alahai sian aina ... buh myk gamat bg cepat baik.. careful k after this :)

    ReplyDelete
  3. kitorang panggil DAWAI KOKOT . haha

    ReplyDelete
  4. Sapu minyak ye Aina..Cik Mimie panggil bnda alah tu BULLET. hehehe

    Samalah, tapi hari ni hidung Cik Mimie yang bleeding..byk sgt..tak tahu la kenapa T_T

    ReplyDelete
  5. alolo ciannn die.. da dpt bayangkann..haha sabar jela. skg da ok lom?

    ReplyDelete
  6. Haha main kejar2 lagi. Moga cepat sembuh. Kadang kena pisau sikit pon rasa perit dia kemain kalo kena air.

    ReplyDelete
  7. memang seksa kalau kena..

    ReplyDelete
  8. xpenah kena pom..tapi boleh bayangkan...
    moga cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  9. ngerinya kena ubat stapler...dulu masa saya tadika, time maghrib gak, x perasan ada lidi pencungkil gigi kakak tinggal atas kusyen...lompat pnya lompat, seronok apa ntah, haa tercucuk kat tapak kaki, automatik cabut kuar darah pastu duduk senyap....haha

    ReplyDelete
  10. ouch, sakitnya...takpe , sakit tu pnghapus dosa....
    positive,positive...

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts