my study section



Assalamualaikum gaisss!


neww update. I'm just sooo happy right now and bersyukur sangat. I've been waiting this moment like forever! Akhirnya I berjaya lengkapkan tempat untuk study I. Kerusi yang I order from like from 2 weeks ago dah sampai! Hehehe. I tak beli online. I tempah dekat kedai perabot yang mama selalu pergi.


My mom insist to buy office chair brand apex. I memula fikir nak beli yang murah je. I ingat nak beli yang murah je mula-mula sebab yelah I bukannya ada duit. Kalau kena sponsor I isssss okay. Tapi bila fikir kerusi murah karang runtuh pulak. Aku dah la gemuks. Hiks. Aku nak yang tahan lasak.


So yeah, end up my mom bayar 34/5. Aku bayar sikitttttttt je. ._.

Before this memang aku pakai plastic chair je. Macam ni. Sakit bontot dan paha aku. Gemuks kan. Kalau aku duduk kerusi dalam 20 minit aku dah rasa macam paha aku punya darah tak jalan. Sakit lah cerita dia.



Kadang-kadang aku jadi fed-up nak duduk lama-lama. Sebab tak selesa. 

Alhamdulillah now my tempat study makin cantik. Aku balut meja aku dengan sticker marble. Later I will update details.

Here is a picture for my new study section! I'm soooo in love. πŸ₯ΊπŸ₯°




YAHH I'M ON MY WAT TO RE-DECORATE MY ROOM. Slowly but surely! I'm doing this because I'm having online class. Doakan seketul Aina kuat semangat dan berjaya dekan! thankss korang. Esok kelass!

papai!
spread love



Comments

  1. Lawa! I'm looking to buy a new office chair sebab sakit badan.

    ReplyDelete
  2. Yeayyy! Moga makin bersemangat utk study lepas ni. Aamiin. πŸ˜‰

    ReplyDelete
  3. eehehe makin semangatla berstudy ya.. da ada section lawa =)

    ReplyDelete
  4. semoga dipermudahkan unti Aina :)

    Salam perkenalan dari sy dan selamat tahun baru 2021^^

    ReplyDelete
  5. Anonymous4/1/21

    Single ke? Ciannn.... contact i okay. Love u.
    017-4502767
    https://ibb.co/b70xpV3
    Linked In : https://my.linkedin.com/in/mohamad-zuhairi-c-a-m-4a5744107
    FB : https://m.facebook.com/profile.php?id=100000429168184
    Insta : @zuhairizani
    Twitter : @zuhairizani

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts