Final


Assalamualaikum gais, it's me Aina. 

This is just a quick update in case you guys are missing me. Ehek. Kidding. Actually aku sekarang di bulan final. Ye. sedar tak sedar aku dah nak habis sem 1. Aku tak tahu apa yang aku buat sepanjang sem 1 ni sampai tiba-tiba dah final.

I'm not ready.  SUMPAH. 

2 hari lepas aku ada paper System Computer and Organization. Entah pebende aku jawab dalam tu sampai aku rasa yang aku ni sebenarnya tengah tempah tiket untuk ke alam barzah. Wu kelas kau jahh bahasa. 

Sebenarnya aku macam excited , semangat dan tidak semangat dan sebagainya. Mixed feelings bak kata omputih. Aku semangat sebab aku nak exam dekat dewan besar. Tapi aku tak semangat sebab aku jawab macam ayam. Entahlah. Moga berhasilah hasil gorengan aku yang tak berapa nak nice tu. 

Walaupun sebelum ni aku pernah asasi dekat uni aku, tapi feeling dah naik degree ni lain. Lain sangat sampai aku rasa macam... aku nak patah balik masa. Aku nak pergi balik asasi. 

Asasi dulu walaupun stress tapi best. Semua best. I miss old good times. Sobs.. sobs...sobs.. 

Budak-budak satu kelas aku semasa Asasi semuanya ambil subjek business, islamic banking dan sebagainya. Dan aku langsung tak berminat dengan course-course tersebut. Oh my god, I hate just by thinking about it. Aku time asasi dulu belajar asas marketing pun rasa macam nak terjun tasik. So aku sorang je lain. Amik IT. Pebende tahhh. aghabkakjsbkas. stres mak!

Oh yeah back to topic, final.



Final aku sebulan. Dah macam nak SPM kan. lol. Aku pun kebetulan start tarikh final sama dengan budak budak SPM tahun ni. 2 Nov ni habis. Yiehahahahhaa. 

Doakan paper aku yang seterusnya. 

Programming

Omghbhkdbakjsd. Baru tulis je aku dah ketaqqq lutut wei. Tak masuk dewan lagi. Dulu aku belajar main-main je, untuk fun-fun. Rupanya programming ni banyak bahasa wei. Noobbbb sungguh seketul insan bernama Aina ni. 

Bila belajar untuk segulung ijazah dengan keseronokkan sendiri ni lain macam faham dia. Sebab yang satu boleh suka hati nak faham macam mana sebab tak de sapa check, yang satu lagi stress dia tak boleh bawa bincang. 

Error dia sebab tertinggal ";"  tertinggal tu je weih. Dia punya maki tu macam ya tuhan. Biarkan aku simpan sahaja di dalam hati. Karang berdosa korang ikut aku maki. Kalau boleh nampak tulis hello world pun aku dah rasa macam hacker sejati dah. 

Tu belum tulis coding untuk pengiraan. uwu. pintar sekali kurasakan diri ini. walaupun akhirnya coding haram tak boleh pakai. HAHAHAHAHAHAHA. 



Actually banyak lagi paper, tapi paper ni dia seram dia macam lain macam tauu. Yang faham tu meh doakan saya. uhuks!

untuk paper math tak de la rasa stress sangat, walaupun aku tak terror mana pun. TAPI , setakat nak hidup tu inshaaAllah boleh. muahahhaha. btw, I'm in the middle of re-do my assignment because assignment aku macam trash. God. Thanks madam. Love you. uhusk. 

Kbai gais. I feel good after rant. OK. My assignment is waiting. hik hok.

Comments

Popular Posts