Introduction.


 


Assalamualaikum,


Halloooo gais. Actuallyyyyyy, I got a lot of stories to tell. Sumpah banyak sangat, but I'm going to start with Happy New Year gais!

Azam tahun baru ni.. em. Aku rasa aku simpan dulu dalam hati. Tengok mencapai ke tak. Hehehhee. Harapnya impian tahun baru aku ni akan tercapai. uheks. Sebenarnya aku tengah menati episode baru untuk drama The Last Empress ni... tapi tulah tak keluar keluar lagi. Aku tak kisah pun kalau tak de sub. Sebab aku memang dah tak boleh tahan sangat dah tengok cerita tu.. wuwu.

Tapi tadi aku ada cari dekat Instagram memang dah keluar sikit keratan cerita tu. OMG. I;M DYING UWU.


 
HALP ME.

okkkkayyyyy tadi lepas maghrib I dengan housemate I ada buat Party New Year. Kitoarang makan maggi dalam kuali sambil layan 8TV yang tengah tayang citer cina apa tah. luls. I actualllyyy lupa nak ambil gambar makanan tu uhuks. dan minum teh o ais cameron highlands. uwu.  Sedap weh. Memang habis tu memang masing masing macam ular sawa dah. kenyang sangat. Alhamdulillah.

pstt. baru azam baru tak nak makan maggi. hahahhahahahaha. dah cancel dah azam aku weh.

Aku pun baru selesai dengan program aku, lepas tu baru masuk sem baru. omg, banyak benda aku nak rant. tapi tulah. nanti aku sambung. eheks, btw... Semoga tahun baru ni menjadi titik permulaan yang baru bagi diri kita semua. Tinggalkan segala kesedihan dan kenangan yang pahit agar di jadikan pedoman dan mulakan hidup baru Inshaa Allah. Moga yang lepas di jadikan iktibar dan ayuh kita warnakan kehidupan kita dengan warna warna baru pada tahun ini , Inshaa Allah. (ada gaya nak ganti Fadhilah Kamsah tak? hehehehe)





spread love ♥

Comments

  1. tengah download Alhambra dengan Last Empress tapi xmoo mula tngk lagi. da habis bru nk tngk.. ingatkn Last Empress mcm bosan tp tak..!! Hehe tngk vclip sket2..

    ReplyDelete
  2. btw.. slamat tahun baru 2019 ^^

    ReplyDelete
  3. Anonymous3/1/19

    Happy new year girl :)

    ReplyDelete
  4. selanat tahun baru aina moga dipermudahkan segala urusan

    ReplyDelete
  5. hye kita sebaya lahhh welcome to dunia blog :D
    https://khaidirkhaizuki.blogspot.com/2019/01/programming-sample-of-control-function.html

    ReplyDelete
  6. Happy new year! :)
    semoga azam yang dalam hati tu tercapai! heheh

    http://mylittlestoryi.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts