SPM RESULT 2017

Tengah asyik melayan lagu Sufian Suhaimi - Di matamu, sambil lalu timeline twitter.. tiba-tiba lalu pulak benda alah ni.. rasa macam kena dengan tema je. T_T

 



Allahu, rasa nak menangis sekejap. Takut aku. Penantian 2 tahun aku inshaaAllah akan berakhir. 2 tahun SPM tangguh, baru ambil tahun lepas. Aku tak letak harapan tinggi mana, aku tak berani nak cakap apa, sebab usaha aku sikit sangat. Tak sebesar impian.

Allahumayassir walatuassir,

Inshaa-Allah aku akan pergi ambil dekat Jabatan Pendidikan Negeri sebab aku kategori calon persendirian, dan pada hari yang sama jugak, adik aku ambil result dekat sekolah dia.

Hi adik-adik, dan calon SPM 2017. huks. 

I5 MAC 2018.

Mari kita countdown sama-sama..


Comments

  1. All the best for spm result! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! :D nervous gilanamatey ni. T_T

      Delete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts