New look ?

Sehari ni aku edit blog, bermula dengan header. Sebab bosan tengok blog macam matang sangat je. White je semua benda kan? Minimalist la kononnya. Aku suka dua-dua. 50-50. Sebab tu aku tak boleh nak setia dengan satu tema sahaja. Susah!

aku lupa nak ambil gambar sebelum edit blog. Bila dah teringat, aku dah halfway tengah edit. Hm. Jadi aku teruskan kerja-kerja semula.

Aku cuba pakai blogskin, tapi nanti malas nak letak balik aku punya tutorial list tu. Lagipun, renyah sikit nak edit. Malaihhhhhh.

Aku kembali kepada simple template. Yang aku edit sendiri jugak aku sedap pakai. Hehehe.


Kali ni aku edit blog guna guide warna. Selalunya aku main hentam sahaja, dan aku akan pakai 2-3 warna. Jadi agak hambar. Aku suka warna pastel, tapi aku tak pasti nak guna combination yang macam mana.

Jadi, aku terus buka pinterest, memang banyak sangat -sangat! Korang carilah untuk apa-apa pun. InshaaAllah ada.


Menggunakan kombinasi 5 warna, tercetus lah warna blog aku sekarang.
 
Ini contoh colour pallate aku guna, tapi bukan yang ini warnanya sebab aku tak jumpa yang aku punya pallete warna, lupa nak save.



okayyy nite. 


Comments

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts