luar biasa..

yeayyy! full mv dah keluar. Aku tunggu lagu ni keluar dari bulan lepas lagi kot. Macam aku tunggu si pian, tapi bila dah full version tak best pulak. prefer yang unofficial lagi..

Masa aku tengok ig dia dan tengok dia punya dance,  I yakin sangat yang lagu ni boleh pergi jauh sebab dance dia tak kayu dan tak berapa nak kekok. Dia memang style dia, bukan pengaruh kpop ke apa ke, aku kenal lah sebab aku ni memang kaki kpop. huhuh.

Lagu sabar dia memang buat aku jatuh cinta dengan dia, tapi demi kita, i kennot. tak masuk jiwa. 

and lagu baru ni genre music yang ala-ala alan walker gitew, genre apa eh, edm? apa-apa pun memang sedap telinga dengar. yang cakap ala-ala kpop tu memang aku cubit kang.. Dance dia tak de lah kepak-kepak macam dance malay-kpop dulu-dulu.

Aku tengok mv dia, selepas setangah jam di releasekan. Pergh nampak tak kata aku excited sangat nak dengar lagu mail.

 
 
So yeah lagu ni on repeat sekarang, and now trending #2 di Malaysia! Tahniah Mail. Melting sys dengar english dia. HAHAHAHA. cuma yang turn off sikit tu rap si alif tu, tak sedap. hm. macam lagu haqiem rusli tu, rap dia spoil kan lagu. hmmmm. aku prefer caprice punya rap if he drop dia punya bang bang tu.
 
kbai.  
spread love ♥

Comments

  1. for me ni bukan pengaruh kpop, xkn sebab menyanyi sambil menari je kpop kan. and suara dia sedap. tadi baru tengok dia dekat whi.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts