A SFRNFZL Giveaway



https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8477741692408212693#editor/target=post;postID=895000530659348215
Click banner untuk join!


Saya suka berblogging kerana.. minat menulis? Maybe. Pada permulaan sejarah pembukaan blog ni, aku sebenarnya suka sebab aku suka edit blog. Blog aku ,aku design sendiri. Jiwa dan watak aku. Semua benda boleh ubah, ubah la apa nak ubah. Hari ni moody sikit tukaq jadi hitam esok bahagia jadi warna pink. Lol.

Itu mula-mula sekali sebab aku suka berblogging. Minat sangat sampai.. entri memang penuh pasal new look je. Muak gamaknya orang tengok, dah la tak lawa mana pun. Hmmm. Sekarang lawa lah jugak, at least di mata aku. HAHAHAHA. (puji la lawa.. T_T)

Lama kelamaan, aku mula belajar sikit-sikit edit code walaupun bukanlah pakar mana pun, dan dari dunia blogging ni aku kenal apa itu photoshop. Jadi setakat nak design cikai-cikai untuk kepuasan diri aku tak menjadi masalah.

Kemudian, perlahan-lahan minat menlis tu terlahir sama. Jadi aku pernah menulis cerpen, novel yang tak habis, dan kisah life aku yang tah apa-apa dekat blog.



I make new friends! Yeah, bunyi skema.. tapi memang itu kenyataannya. Dekat facebook/twitter/insta takdenya aku nak hai-hai. Selalunya jadi silent reader atau penge-like tegar je. dan aku yakin most of us memang macam ni. 

Dalam dunia blog ya allah. tulisnya kalah karangan SPM!

tapi blog lain.. sampai sekarang still contact walaupun dah hampir 4-5 tahun berkenalan di dunia maya. Aku ada kakak-kakak blogger yang tak pernah jemu jenguk blog aku dan komen blog aku supaya tak berasa sunyi . *cry*



dan yang paling best.. kat sini tak de berapa nak ada negetive vibes. Semuanya positive vibes! Kau post lah apa-apa pun. Selalunya orang akan cakap yang baik dan spread positive vibes, Korang meroyan lah apa pun..orang akan cakap


"good luck!"

"All the best!"

"You can do it!"

Even we're completely strangers. Kalau berbeza pendapat, alhamduillah tak de caci maki yang kadang rasa macam tak perlu kot.


and I really appreciated it tho.

Selain tu, blog selalu ada giveaway. Seronok sebab kalau time dapat hadiah tu.. tertunggu-tunggu pakcik posmen dan adik jerit bila lepas dia sign barang aku..

"Kakak! Ada orang hantar barang!"
or posmen tanya aku bila aku nak sign..
 "Aina Akmal ke?"

dan dia reply, sign sini. 

Rasa macam celeb kejap. auch! HAHAHA. aduhhh.

I really love to hear that! Gosh, I miss that so much! Lagi rindu nak buka hadiah pelan-pelan sebab sayang pembalut,walaupun tahu dah hadiah apa. Siapa tak suka dapat hadiahhh wehh?


So, I think thats all from me because.. entry ni dah panjang sangat. and I hope pihak penganjur bersabar ye. Hehehe. Terima kasih sebab buat GA ni! semoga dimurahka rezeki

//Today result SPM. 
#semogaainatabah
#setelah2tahuntangguhSPM




Comments

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts