Day 1 : Cabaran 25 Hari Blogging

 

Assalamualaikum ♥ 



Nama diberi Nur Aina Hanis. Asal aku Kedah. tapi bahasa utama dekat blog aku tak berapa nak bunyi Kedah sebab aku rasa macam pelik bila aku pakai bahasa Kedah dekat blog. Plus, both my parents bukan berasal dari Kedah. So, aku cakap Kedah yang biasa sahaja. 

Kalau yang dah masuk part pekat-pekat.. memang geleng kepala aku nak faham.

 Aku dah berblogging since aku form 1. Dalam tengah-tengah tahun tu aku terjumpa blog kawan aku, entah macam mana sejak dari situ aku jatuh cinta dengan dunia blog. Aku suka semua benda pasal blog.

 Aku belajar macam mana nak edit blog, guna photoshop semua dengan google and youtube sahaja.  Aku tak pernah join mana-mana kelas kursus untuk photoshop dan sebagainya.

and memula aku blogging dulu memang merapu meraban gila aku menulis. dan blog tu aku dah delete. aku delete sebab aku tak sanggup nak baca. HAHA. tapi sekarang aku rasa macam menyesal sangat pulak sebab delete blog lama aku tu dulu. 

Kalau tak boleh aku buat throwback sensorang.  Tak nak share dengan korang. MALU. HAHA

Hari tu aku ada buat text aku ni jenis manusia Introvert. Pemendam. Gituh. Aku tak sure juga, sebab second time aku buat aku dapat Extrovert.  Aku syak aku jenis malu-malu kucing. hahaha. entah dari mana aku sedut simptom-simptom tu.



K. Aku peminat kpop. Tapi tak delah tegar gila sampai nak beli barang dorang semua. Aku selagi boleh free aku akan amik yang free. HAHA. Since bab-bab korea ni memang aku minat since aku darjah 3, kerana terpengaruh dengan sepupu aku time balik kampung. Lol. Godaan oppa Korea sangat-sangat buat saia tak kuad wak. HAHAHA. but aku suka Justin Bieber juga. lol.

and aku juga layan anime, suka baca buku. dan banyak benda lagi yang aku suka. hahaha. 

lagi.. nak aku cerita apa?


Image result for kpop funny memes
This would be my mom faceee ><
aku sekarang tengah dalam proses belajar membawa kereta. minggu lepas kelas cancel sebab cikgu MC. so aku redha lah balik semula ke rumah. padahal sebelum tu aku nak ketaq lutut sebab nak belajar. FIRST CLASS kot. hahaha. sebab belajar dengan cikgu ni tak sama dengan belajar dengan mama dan ayah. 

First class tak rasmi dengan my mom. HAHA. my mom punya menjerit aku bawa tu, boleh dengar satu alam.
 Lepas tu mama aku cakap, selagi tak dapat lesen, mama tak naik dengan aku. HAHAHA. 


  HAHAHA. Kayy. Byee .


Comments

Popular Posts