Cabaran 25 Hari Blogging


 

Assalamualaikum ♥ 


Hari ini aku nak buat satu cabaran untuk blogging. Tak delah mencabar sangat pun. Cuma nak bagi idea kepada yang tak ada idea nak menulis apa. Hehehe, plus aku pun rasa tertarik masa aku jumpa cabaran ni. 

tapi cabaran hari tu yang janji beriaya nak buat tu tak buat buat pun. HAHAHAHA. Hari itu aku tak da mood nak sangat - sangat nak menulis. Macam otak aku kena beku. Asyik tulis padam, tulis padam. Last last blog mereput krik krik hambar dekat sini sorang sorang dia. LOL.

Challange ni aku jumpa dekat blog sys Zue ni. So aku re-edit bagi kena dengan selera aku. ^^



 Syarat-syarat

  • 1. Tak ada tarikh tamat dan tarikh mula yang spesifik.
  • 2. Tag 2 orang rakan blogger lain supaya lebih ramai yang join (lagi ramai lagi best!)
  • 3. Copy both banner and kalau rajin boleh backlink kan semula ke blog ni. Hehe. ^^
  • 4. Terpulanglah korang nak buat dalam bahasa apa pun, jangan buat bahasa alien sudah. HAHA


So, untuk mulakan challange ni. Aku nak tag blogger-blogger yang sudi singgah ke blog aku sebagai salam kenal. Hehehe. 

faten |   j.lo  | liyanaareum  |  qienah

 Harap sudi menjawabnya. ^^ Nice to meet you guys. 


Oh btw, yang tak di tag pun boleh join. Jangan risau.

All the best semua.


 

Comments

  1. i will try my best buat semua post ni huhuhu!! tapi maybe bukan setiap hari lah sebab nak final hahaha. thankyou for taggng me! nice to meet you too!

    ReplyDelete
  2. my goddd typo hahaha :D

    ReplyDelete
  3. IT'S BEEN LIKE SUPER LONG TIME SINCE I DID ONE, thanks btw! Nanti ai try :D

    ReplyDelete
  4. Nak cuba.. tapi krik krik krik .. semoga berjaya heeeee

    ReplyDelete
  5. boleh lagi ke join ni??hehe

    ReplyDelete
  6. nak try jugak la walaupun confirm ada hari tertinggal ;P

    nak jemput join bloglist saya :)
    http://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/pencarian-bloglist-blog-baru.html#

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts