Bad Day.

Assalamualaikum ♥

Pagi tadi bangun-bangun tidur lepas solat semua, aku check phone aku. Rasa macam menyesal pun ada sebab buka wassap pagi-pagi buta macam tu. Kalau aku boleh undur masa, aku nak je undur masa. tak nak tengok wassap aku tu.

Dia punya heartbroken tu, masyaaALLAH. Sentap gila. Aku nak cerita ke tak cerita aku pun tak tahu macam mana nak cerita. This person must be reallyy really hate me sampai dia nak remove aku dari grup tu. Before this, this person tell my other classmate not to bring up bout me and talk bout me in group. They talk bout this in other group.

The moment I saw those chit chat screenshot, my hands trembling. I cried so hard. Sampai bengkak mata aku semua.

Aku faham, dalam dunia bukan semua orang suka kita. Tapi nak terima kenyataan betapa orang yang kita respect tak suka diri ni, bukan senang. Aku speechless sampai hari. Aku ingat benda ni dah the end. rupanya, semalam.. suddenly dia remove aku dari group. Aku macam , so you really really hate me and don't want to see my name anymore.

aku cuba untuk tak ambil kisah benda macam ni. cuba cakap dekat diri sendiri, relaks ah, nabi pun manusia yang paling mulia ada orang tak suka. inikan pulak hang perangai macam @#$%^ . PELIK DAN ENTAH APA-APA. HAHAHA. So, aku cuba untuk lupakan. tapi tu lah.. aku kadang dah segan nak cerita dekat orang pasal benda macam ni.  tapi, this burden, aku kena lepaskan.

tak boleh nak pendam sorang-sorang. Lepas 2-3 Hari aku move on.

Lol kbai.


p/s: mesti ramai yang tak faham benda lah aku merepek ni. tak apa jangan risau. aku memang nak merepek je, sebab aku dah tak tahu nak membebel kat mana dah. diary aku malas tulis. sakit tangan. ahahahhaa. kbai kbai kbai.


Comments

Popular Posts