Just wanna talk.

Warning !!
This post actually aku nak merepek pasal kpop je. So a bit annoying kot lah kepada yang tak minat. Haha. sooo sorry. Bolehh lari awal-awal. Jangan baca. 


Seminggu ni, aku gigih pergi korek semua maklumat pasal 2PM.tapi bukan 2PM sangat sebenarnya,lebih kepada Taecyon. Dah lama aku tak amik port bab-bab Kpop ni. Lols. Ni semua start sebab drama Korea yang one of member 2PM berlakon. Aku mula-mula nak tunggu drama tu habis di tayang kan baru aku nak buat drama marathon. Tapi, tapi..

I cannot resist him anymore when every single time I scroll my Instagram feed. Dorang post video-video cerita tu. So, aku surrender. Cerita tu cute sangat, sangat asdfghjkl T_T


Taecyon one of my fav bias. Bias aku banyak gila. Banyakk sangat. Hahahah. So lepas dah layan drama tu, aku rasa tak cukup tengok muka dia. Lepas tu aku pergi Youtubing dan Googling pasal 2PM. Aku tau dorang wujud, tapi aku tak amik port sangat, sebab kalau aku dah start minat, aku susah nak lupa. 

Sebab tu aku tengok lagu dorang je dengan music video je. Karang jatuh cinta susah. HAHAHA. Tak leh nak move on babe. Aku cakap betul. 

So.. aku entah apa aku tekan dekat youtube, jumpa concert dorang. 2 jam aku tengok. Dan something aku tersedar, banyak gila lagu dorang yang best-best. Kenapa aku tak download. *Facepalm*

Bila aku check music library aku, tak sampai sepuluh bijik pun lagu dorang ada dalam laptop aku. dan semua lagu yang lama dan main lagu untuk jadi tajuk album dorang. Tsk. tsk. 


so sejak semalam aku berusah untuk mendownload kesemua album dorang dan masih mencari lagi. HAHAHA. 

Still ada lagi yang aku tak download. Tunggulah kejap lagi aku nak download, hahaha nak mencari kat google. Kalau album lama-lama tu agak susah sebab ada yang link tu banyak kena delete. bukan selalu aku nak buat kerja gila. Esok dah boring aku biar simpan je dalam laptop. 

dan.. aku baru tahu yang Taecyon ni main rapper. HAHA. Memang manusia aku minat ni jenis pegang position rapper ke? Jackson GOT7 , RapMon BTS. 

tapi aku tak boleh resist senyuman diaaaaaaaaa. HAHAHAHAHA. lagi banyak aku youtubeing pasal dia, lagi aku jatuh jatuh suka. hahaha. his smile, his voiceee of course. Suara dia manlier sangatttt / KFINE. HAHAHA. His voice melt my heart. No wonder lah rap ENG dia best dan sekshii sebab dia dulu duduk dekat luar negara. T__T hahaha. 

Tapi dalam banyak2 grup kpop. grup 2PM lah yang group paling HOT, SEXY, PERFECT. Tinggi dorang 180 lebih semua, lepas tu sado. GOOD LOOKING. Kira perfectlah semuanya. Semuanya tinggi untuk model-model. Huhuks. 


*find man who can do both. hahahahahhaha*

kbai. kbai. kbai. kbai. 




Comments

  1. Bring it on,ghost mmng best. tk sbar nk hbis last pper then nk tngok blik cite tu hahaha

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts