Day 1 ; 21 Days Blog Challenge

Assalamualaikum ♥



Semalam aku cakap aku nak buat 30 days challenge ni kan, tapi aku pendekkan tempoh masa dia dan aku ubah suai sikit soalan dia. Tak delah ubah mana pun, aku mix kan soalan dan buat jadi 21 hari je. cause i feel too lazy you know. 

So let's start! ^^

List 5 random facts bout yourself.

1. Suka orang mata sepet.

*omgggggg*
Hahahaha. I know, I know you guys will be like what daa?? Actually, aku baru perasan lepas adik aku tegur aku, dia kata asal semua crush hang mata kuyu or mata sepet. I was like WHAT? MANA ADA. Then I go through diaorang punya Instagram and HAHAHA. yes. most of them ada similarities dekat mata. Maybe sebab tu aku minat tengok muka Cina, Korea kot. HAHA, tapi aku tak beberapa berkenan dengan orang Jepun.

tapi bukan aku tak minat terus orang dengan mata tak beberapa nak sepet ni. I like Justin Bieber, hahaha. so kalau someone have hot looking pun I suka tengok. hahaha. As long as you are handsome and hot, I will be fine with it. (and hot body too. ops)  // please dont kill me. T__T


2. I love to talk A LOT

One day kawan aku cakap.

"Aina, can you just shut up your mouth? You are so annoying!" and aku diam. Aku merajuk. Lepas tu aku.

"Weh, hang tau dak tadi.. bla. bla. bla. bla. "

and she give up. You will be miss me one day. HAHA. I hope so.

i do realize, i'm kinda annoying. always talk talk talk. non stop. Kalau I call my mom, I akan bergayut dekat phone selama sejam lebih. Yeehehehhe! dont worry. You can have talk for one hour with RM 1 only. So why should I stop talkin?


3. jatuh cinta dengan Handbags!

Hahaha, aku dah sedar aku dah makin jadi perempuan sekarang ni. Sebab tangan aku ni suka sangat tengok klik SALE yang dekat Zalora tu. Lepas tu kalau pergi dekat shopping mall, tengok SALE, mata aku macam rosak sikit. dia nampak semua cantik sangat. WHYYYY? Aku cuba nak kumpul handbag, tapi ayah aku cakap.. "nak jadi rosmah baru pulak ke?" and I was like, just ignore HIM. HAHAHA. Pleasee ayah, T_T.


dan bila aku tengok handbag, weh warna ni tak ada lagi. collection ni baru keluar dan wehhhh dia tengah sale dan aku hanya mampu. huhuuuh. T____T



4. Tak suka pakai flats.

tapi tahun ni, my mom tak bagi beli kasut wedge. Aku pendek. PENDEK OKAY. Sebab tu aku tak suka pakai flats, ballerina ke apa ke. Kalau sneakers pun kalau boleh aku nak yang tinggi. LOL. plus kadang buat aku sakit tapak kaki. Rasa macam jalan pakai stokin je.

tapi.. ballerina carlorino sedap pakai. dan i think i slowly jatuh cinta ballerina. HAHAHA.


5. Bookworm.

Novel? Hum. Aku tak minat sangat nak baca dah sekarang. Still boleh panggil bookworm ke? aku suka membaca. novel aku time sekolah rendah lagi banyak dari time aku sekolah menengah. aku rasa minat aku membaca ni dah faded sikit lah. lols.



so tu jelah kot benda aku merepek hari ini. T_____T.

do let me know if you want to join this challenge too. I want to read yours. hehe.



Comments

  1. Menarik! Hehe. Video yang pertama tu lagi menarik.. Currently tengok K Drama - W yang dia berlakon kan. Hee 😍

    Siqah tak suka pakai heels pulak. Hee. Pakai kalau ada occasion je.. N yes, you're starting falls in love with ballerina. Hehe.

    Nak jugaklah buat blog challenge. Already bookmark pun nanye. Nanti de masa siqah join buat eh. Hee. Tq share.. Share banyak2 lagi =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. cerita tu best sangat. tak sabar nak tunggu next ep :3
      tak lah minat heel sangat, sebab lagi sakit kaki. berani wedges je. hahaha.

      nanti siqah dah buat, siqah cakap lah. nak baca jugak. hehhee.

      Delete
  2. Aina macma mana nak join challenge ni? Heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. akak save je gambar tu atau akak copy link tu ke blog akak, jom join akak. ramai join. lepas tu boleh tag2 kawan blogger lain. hehehe. bagi meriah.

      Delete
  3. Rajinnya buat challenge. akak skrg dah malas gila nak update blog. haha T_T
    nak try buat challenge jugak lah walaupun tahu takkan berjaya T_T

    ReplyDelete
  4. macam best je niiii,nak buat jugaklah tengah takde keje ni hihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts