30 Days Blog Challenge!

Lately, I got no idea what to post on my blog. Every time I click 'NEW POST', I was like, you don't have any story girl and I'm losing my words. I will type and delete and type and it close it without write anything. Sad life. 

So, this morning I've googling some challenge bout blogging cause I really need IDEAS to write something on my blog. I know my blog kinda boring, 





Lepas tengok ni, aku rasa otak aku bergerak sikit, sebab tak tahu nak tulis apa. dan korang jom lah join sekali. Bosan lah kalau buat sorang-sorang kan? Hehehe, untuk yang tak ada idea nak tulis, ni boleh jadi inspirasi korang untuk membebel dekat blog. 

Ok, till then. Bye bye. 

Comments

  1. Bagus ni.. Baru kena update sokmo blog.. terbaikk...

    ReplyDelete
  2. salam , wah saya pun tak semangat mana dah nak menulis

    ReplyDelete
  3. Selamat melengkapkan cabaran, Aina :)

    ReplyDelete
  4. Bagus idea nie. Hehe. Siqah ada juga hati nak selalu update blog tapi tak bolehlah.. Sibuk. Nak mengarang lagi. Kang duk dengan phone je pulak. Tapi siqah cuba juga =)

    Siqah bookmark dulu nie ye.. Hehe..

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts