Nafas Baru

Assalamualaikum ♥

Yehehehehe. Setelah sekian lama, akhirnya aku berjaya dapat ubah rupa blog aku. Bukan aku tak suka design rupa blog aku selama ni. Cuma aku tak puas hati sebab pakai template orang. Aku lebih puas hati pakai design aku sendiri.

dan sebenarnya nak lepaskan rindu aku untuk mengedit blog tau tak. nak warm up balik skill-skill dulu. Kononnya. Yelah aku pun ingat-ingat lupa dah nak edit blog.


Byee 

Hello template baru. aku terinspirasi nak buat biru ni sebab aku tengah addict dengan anime Ao Haru Ride. Hehehe, aku tak nak tengok cerita tu sebab cerita tu best. Aku sengaja simpan lama-lama sampai hari ni aku baru tengok. Aku sayang nak tengok anime best-best ni. Susah nak cari anime best.

Aku bukan anime freak sangat. Setakat layan yang macam school life, romance tu je. Tak suka sangat yang jenis magik. Selalunya kalau yang magik-magik ni aku buka manga. Aku main baca je, mana nampak best aku sambar. 


Aku puas hati sangat dengan rupa baru blog aku ni. Hehehehe. Rasa matang sangat. hehehe

So tu je aku nak merepek. Byeeee



Comments

  1. Anonymous29/7/16

    cantik :)

    ReplyDelete
  2. sebelom nih design sapa? haha
    yehh akak memang brkenan sgt ngan design aina
    ヽ(´▽`)/

    ReplyDelete
  3. Sejuk je mata memandang! :)

    ReplyDelete
  4. lawalah template baru! comel je ;)

    ReplyDelete
  5. lawa template. buat sendiri pulak tu.. good job :)

    siqah singgah sini dan follow awak. jemputlah singgah blog siqah.. tapi tak cantik macam blog awak lah :D

    ReplyDelete
  6. OMG KAK NANA TENGOK AO HARU RIDE. BARU SEMALAM KOT NAK RE-READ SEBAB JARANG ADA MANGA BEST GITU. Samaa saya pun jarang baca manga sampai habis (kalau online) tapi tu satu2 yg sanggup, sebab best gila kot. And the feels are overwhelming. Oh and my first love; Kikuchi Touma sangat cute hahaha :'v

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts