Zalora buat hal?

Assalamualaikum

Hari ini aku dapat voucher dari Zalora. Eksaitednya aku tadi lol. dapat-dapat tu terus aku buka web zalora nak check out barang dari beg. Sebab aku nak tak sabar sangat nak beli sesuatu untuk parents aku.

Masa aku nak nak check out dri beg nternet tak stabil dan voucher tu terus jadi inactive. and I was like? Aku tak confirm apa lagi kot. So aku tanya dekat Zalora, dorang cakap aku dah guna. Tapi dia cakap kena contact customer service untuk dorang check semua.

Bila call dorang cakap aku punya voucher invalid. Invalid? I was like, biar betul. Aku disuruh send email plak, aku send dan dorang cakap We happy you can use our voucher bla.. bla..

Aku tak tahu la berapa kali aku refresh aku punya email dekat phone, menanti dan terus menanti dengan penuh harapan. T_T

Pleaselah pihak Zalora jangan buat I macam ni. I hantar lagi sekali lagi email. Kali ni I screenshoot semuanya dan bagi dekat dorang. Aku dah check dekat dorang dah, aku tak de beli apa-apa lagi. Last aku purchase barang masa hari Ahad hari tu. See?


Tsk. Kenapa buat aku macam ni.

Huhuk. rasa nak nanges je.

dah la..

Byeeeee

Comments

  1. Kenapa jd mcm tuu ? Saya pun ada lagi voucher zalora xguna lg. Takut laaa pulak nnt invalid. Huhu

    ReplyDelete
  2. salam , aina , moga dipermudahkan dan ada rezeki

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts