Mental Breakdown?

Assalamualaikum

2 Hari ni , menjadi-jadi aku buat drama marathon. Penat sangat, macam kena lari satu sekolah. Lol. Dua hari tidur tak betul.

Citer tu memang best sangat. Aku ada satu masalah bila aku tengok satu drama. Happy ending ke, sad ending ke.. aku tetap sedih. Sebab tu aku malas nak tengok drama. Bila dah start tengok macam amik drugs. Addict dia tu teruk gila. dan lepas tu ada rasa perasaan kosong sangat dan tak tau nak buat apa. Penah rasa? Penah rasaa?

Kena pulak hero drama tu dan heroin drama tu handsomee gila. Memang aku touching jadinya. First time drama buat aku menitis air mata. Selalu kalau aku tengok drama susah aku nak nangis sebab aku dah agak dia punya ending dia, plot dia seterusnya macam mana.

Bila aku tengok drama, aku akan cakap

Lepas ni confirm dia langgar pokok ciku

Lepas ni, confirm dia ngaku tu bukan anak halal.

Tapi drama ni, reaction dia buat aku. Nanges, maybe sebab aku menjiwai sangat watak perempuan tu hahahaha.


Tapi tulah bila dah start jatuh cinta, bukan senang nak move on. T______________T

Aku tengah fikir apa aku nak buat lepas habis drama ni. Aku tak boleh move on. Aku tak nak tengok drama dah. Seriously. T_T


Aku tak boleh tengok ending dia, aku rasa macam aku nak menangis ja. 
Aku buka moment best-best yang nampak bahagia, lepas tu terus aku tutup,
kalau tak aku akan sedih. T_T

Kenapa aku jadi macam ni. Huuhuks.


Ada tak yang spesis macam aku ni. Hahaha, meh kita geng ramai-ramai. aku tengah cuba nak move on ni. 


kbaitengs

LOL. 

Sorry aku merepek. 

Comments

  1. hahahahhaha..sama aina! saya pun sekali marathon drama, nak move on dia memang payah! huish! siap kena sedia tuala kat tepi bagi lap air mata...huhuhu

    ReplyDelete
  2. drama apa? drama korea? melayu? samalah, selalunya lepas habis tengok drama tu ambik masa berminggu-minggu sebenarnya nak move on (macam over je minggu) rasa macam "aku takmau tengok drama lain lagi, gimme time untuk aku stabilkan mental aku dulu" haaa camtuu.

    ReplyDelete
  3. uishh drama apa tu dik sampai susah nak move on tuh,...

    ReplyDelete
  4. wehhhhh dramaa apaa hang nii. parahh ni wehh parahh. hang kena wasap Jie wehh mintak pendapat dia. jgn pendam berterusan mcm ni wehhhhhh. :P

    kbai ><

    ReplyDelete
  5. penah jugak marathon drama kat u dulu. drama korea.biasa buat lepas abis final exam.huhahaha.ilangkan stresss n lepaskan segala risau gundah lepas exam

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts