Tak sempat nak bernafas.

Assalamualaikum ♥

Wuuhuuu. hampir seminggu aku tak menjenguk blog. hampir seminggu blog aku krik krik . aku sedih sebenarnya sebab tak sempat nak menulis dekat blog kesayangan semua. aku mintaa maaf sangat sebab tak sempat nak update blog. minta maaf sebab tak sempat nak review blog.

Jadual life aku pack gila nak mati weh. pergi sekolah pukul 7 pagi, balik pukul 6 petang tak pun 5 petang. balik rumah nak buat homework kononnya tapi keletihannya allah sahaja yang tahu.

aku nak tulis pun dah hilang idea.

esok ujian. doakan.

maafkan segala khilaf saya. aku akan cuba usaha untuk buat segala kerja. hm. T_T

Comments

  1. fokus dulu pada pelajaran adik...bila ada kelapangan bolehlah berblog seketika..:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts