Suatu ketika dahulu..

Assalamualaikum

Tadi, saja aku godek hard disk. Bersepah file-file dalam tu. Aku kononnya nak kemaslah. Entah kenapa.. sejak aku dah makin meningkat umur ni, aku rasa macam aku makin rajin nak mengemas. Tak boleh tengok benda bersepah langsung. Hmph. jodoh dah dekat ke? Eh, pehal kau Aina.

Aku saja nak buat throwback bada suatu ketika dahulu..

Zaman aku paling aktif blogging and kalau boleh.. tiap hari aku tukar baju blog aku. fyi, setiap template yang aku design.. semua ada nama. Haha. Tapi ada yang aku dah lupa. hahaha



1. Baby blue

2. Heart You



Shining Dark

Dust Sweet
Yang ni.. like and navi dekat header. So simple kan header dia. tapi aku suka. hehehe

Dont rememberlah. ahahhaa

Coffee Shop Theme Yaahh.
 Template ni specialnya.. gambar kopi dekat header tu adalah navigation bar. aku suka sangat. heheh.



Sexy Red
Yang ni look so.. macam mana nak cakap eh. macam perempuan yang nak conquer dunia je lololol. 

Hahaha. Lol, korang nak upahkan aku edit blog korang pun boleh. Hahaha. kot-kot lah ada yang berkenan dengan style editing aku kan. Aceceyy. HAHAHA. So ada siapa-siapa berkenan ke. Hire me! Yaay. boleh direct ke facebook atau email dekat saya yee. hehe


Ada banyak lagi theme aku.. aku tak boleh upload dah. hahaha. berat entrii ni. lol. 

p/s; banyak-banyak design ni. korang paling suka yang mana. Hehehe/ and rupa blog aku skrang sangat huhuhuhuhuhuhuduhh. huk. T_T


Comments

  1. Anonymous6/2/16

    Paling suka yg Shining Dark tu. Nampak cool jer header dgn navi bar tu haha. Alaa design yg skrg cantik, nmpk cool + matured gitu eheeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaha kan. aina pun paling suka template tu.. kalau boleh nak pakai lagi sekali je. Hehe

      Delete
  2. wowza pandainya you buat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha. Biasa ja. Btw thanks wana. *^O^*

      Delete
  3. wah semua cantik-cantik belaka <3

    ReplyDelete
  4. Anonymous6/2/16

    wow, semua lawa lawa sis ><

    ReplyDelete
  5. shining dark & dust sweet tu cantikkkk :D

    ReplyDelete
  6. Hello my friend how are you..?

    ReplyDelete
  7. cantik la. saya tak pandai edit blog sgt. blog saya tu pon sy tempah. sy cuba nak edit tapi tak jadi. hahaha. sedih la. nnti boleh la upah awak^^ sbb sy ni cepat bosan jugak kalau layout sama je. heee

    ReplyDelete
  8. kreatif and banyak idea !
    good for your future ^_^

    ReplyDelete
  9. apasal semua lawa2 aina? jeles giler tengok....kita punya dari awal buat sampai sekarang guna yang sama....teringin gak nak tukar2...p hati takleh nak berkenan...

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts