Penguman Segmen B&B by Aina Akmal

Assalamualaikum



 

Maafkan aku sebab lambat update pasal ni. Aku betul-betul busy dan agak malas sebab laptop aku tak de. Kena tunggu turn nak pakai laptop ni hahah. Sedihh betul. Okay lahh. Tanpa membuang masa lagi...



Aku umumkan siapkah hamba Allah yang bertuah untuk direview blognya. Bertuah sangat kan? T.T Hauahaha. Sebelum tu aku nak ucapkan terima kasih kepada blogger-blogger yang sudi mengejoin segmen aku ni. Maaflah buat masa ni belum ada rezeki nak buat giveaway bagai sebab fulus masih belum ada. Harap duit mak ayah lagi. Ada rezeki lebih esok aku buat ye. InshaaALLAH.

Btw, aku pilih rawak sahaja ye uolss. So yang tak dapat direview tu jangan sedih-sedih ye. Aku sayang korangg juga. Cewahh. 3 blogger yang terpilih untuk di revieew adalahhh...




 http://najwazahid94.blogspot.my/2016/01/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html
 http://nrjan.blogspot.com/2016/01/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

http://atelophobia-me.blogspot.my/2016/01/segmen-blogwalking-bloglist-by-aina.html

Yangg tak di review tu dont worry ye, sebab korang still aku letak dalam bloglist dan aku follow semuanya, mintaa maaaaff kalau aku tak follow korang, maybe terlepas pandang T_T/ 

and bloglist valid sampai bulan 3 ni je. Lepas tu kalau rajin aku buat segmen lagi. HEHE. 

Tahniahh semua and thanks a lot love, 

Loves,
Aina Akmal






Comments

  1. Assalam dikna..kak wana terlepas join segmen ni..huhu..

    ReplyDelete
  2. Anonymous15/2/16

    Tahniah buat ketiga-tiga pemenang :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous15/2/16

    Tahniah buat ketiga-tiga pemenang :)

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. terima kasih sebab pilih blog Shida untuk direview :D terharu sangattt hihi

    ReplyDelete
  5. huwahhhhhhhhh Alhamdulillah ..tq AA hehe

    ReplyDelete
  6. Hah Kak Nana, bila nak review? Hehe //orang tepi yang tiba menyampuk perbualan orang tua :3//

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts