Mess up

Assalamualaikum..

Soryy untuk kehodohan blog ini. Aku pun tak tahu apa akubdah buat dekat blog ni sampai jadi macam ayammm busuk.

Okayy, sorrry sangat. Aku pun dah serabut sangat. Aku tak tahulah misi aku nak kembali aktif berjalan ke tak. Ya allah. Humm

Blog aku entah apa2 jadinya. Tunggu weekend ni lah nak setel kan semua benda.

Re arrange balik jadual lifee aku semua. Design balik blog aku elok2 lepas tu buat homework CNY yang bertimbun macam lori.

Okay.. Actually aku suka life aku busy. Supaya aku jadi orang yang menghargai masa and displin.

You re eighteen y/o Aina. Please grown up and be reliable.

Orait tu je kot nak bebel. Gednite


Comments

  1. takdelahh hodoh pun . ok je. cuma bahagian bawah bagi kemas sikit. hihi. chaiyokk ainaa chaiyok !

    ReplyDelete
  2. 18 dah ? sekejapnya..

    rasa macam dok sekolah lagi... T_T

    ReplyDelete
  3. aik aikk....
    huduh lagi ke dikna
    akk tgk xpenah huduh pon blog adik ni tauu

    ReplyDelete

Post a Comment

Hampa komen, hampa comel :)

Popular Posts